کد خبر: 5085
تاریخ انتشار: جمعه 19 آبان 1396 - 20:00   10 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

باشگاه توحيد بوشهر که نقطه شروع قائدي در فوتبال بوده و دو سال او را در خدمت داشته، با شکايت از باشگاه استقلال به دنبال حق رشد وی است.

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ نه تنها عنوان پديده استقلال بلکه حتي مي شد به مهدي قائدي عنوان پديده اين فصل رقابت هاي ليگ برتر را اختصاص داد. پسر بچه خوش تکنيک و با استعداد بوشهري که با نظر عليرضا منصوريان جذب استقلال شد،حالا با يک مشکل ديگر روبرو شده است،حق رشد.

باشگاه توحيد بوشهر که نقطه شروع قائدي در فوتبال بوده و دو سال او را در خدمت داشته، با شکايت از باشگاه استقلال به دنبال حق رشد وی است.

دواني، مديرعامل باشگاه بوشهري در اين خصوص مي گويد:«قائدي دو سال بازيکن ما بوده و حالا با قراردادي حرفه اي به استقلال پيوسته است. ما از پيشرفت اين بازيکن خوشحاليم اما مي خواهيم سهم باشگاه از رشد اين بازيکن مشخص شود.»

دواني ادامه مي دهد:«ما نامه اي براي کميته تعيين وضعيت ارسال کرديم و اين کميته درباره اين بازيکن و نامه ما تصميم گيري خواهد کرد تا حق و حقوق ما در اين موضوع روشن شود.»

نکته اينجاست که استقلال قائدي را از ايرانجوان بوشهر به خدمت گرفته و مبلغي را هم بابت حق رشد به اين باشگاه پرداخت کرده و حالا کميته تعيين وضعيت بازيکنان فدراسيون فوتبال بايد مشخص کند که حق رشد قائدي به باشگاه توحيد بوشهر تعلق مي گيرد يا نه؟

 استقلال لنگ 100 ميليون است؟!

در اظهارنظری دیگر، مديرعامل باشگاه ايرانجوان بوشهر می گوید: ما از استقلال بابت انتقال مهدي قائدي چيز زيادي نخواستيم و فقط مي گوييم پولي که قولش را داديد به ما بدهيد.

علي وزيري ادامه داد: باشگاه استقلال روزي که رضايتنامه قائدي را خواست، قول داد که 200 ميليون تومان به ما بپردازد. ما هم بر اساس صداقت آقايان و حسن نيّتي که داشتيم بلافاصله با دريافت 100 ميليون تومان رضايتنامه اش را به صورت قطعي صادر کرديم تا وی بتواند به استقلال برود و کارت بازي اش را صادر کنند.

مديرعامل باشگاه ايرانجوان بوشهر تأکيد کرد: ما کجا حق رشد خواستيم؟ به چه کسي گفتيم حق آموزش مي خواهيم که خودمان خبر نداريم؟ ما با آقاي پندار توفيقي مسئول نقل و انتقالات استقلال حرف زديم. يعني ايشان حرف زده و بايد روي حرفش هم بماند. او آن زمان گفت ما چند روزه 100 ميليون باقي مانده را مي دهيم ولي الان 4 ماه از آن تاريخ گذشته و هر بار تماس مي گيريم وعده جديد به ما مي دهند و هنوز هم خبري نشده است. يعني باشگاه به اين عظمت نمي توانست در اين 4 ماه اين رقم را بپردازد و لنگ 100 ميليون است؟!

وزيري افزود: ما که باشگاه متمولي نيستيم قيد اين ارقام را بزنيم. بدون کمک استانداري و هر نهادي که فکرش را بکنيد تيمداري مي کنيم. با کمک دوست و فاميل! اين 100 ميليون هزينه 2، 3 سفر تيم ما را تأمين مي کند. استقلال اگر نمي خواهد اين رقم را بپردازد جلوي بازي قائدي را از راه قانوني مي گيريم چون قانون اين حق را به ما داده است.

وي که با مشرق گفتگو کرده، در پايان درباره ديداري که تيم ايرانجوان بوشهر در جام حذفي با استقلال خواهد داشت توضيح داد: اين فرصت خوبي است که تيم ما در تهران و در آزادي بازي کند. من از ابتدا هم دوست داشتم در جام حذفي با يکي از تيم هاي بزرگ ليگ برتري ديدار کنيم تا هم ديده شويم هم قابليت هاي بازيکنان مان ديده شود. ما به پرسپوليس و استقلال بازيکنان خوبي داديم و در ديدار با استقلال هم با همه وجود به ميدان خواهيم رفت تا يک بازي شرافتمندانه را ارائه بدهيم.

ديدارهاي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي در روزهاي 28 و 29 آذر ماه سال جاري برگزار خواهد شد.






نظـــرات شمـــا