کد خبر: 5128
تاریخ انتشار: شنبه 27 آبان 1396 - 11:05   18 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دلگرم: ما سعی کرده‌ایم در خطوط مختلف تیم، گروه‌هایی را تشکیل دهیم و این گروه‌ها را با هم هماهنگ کنیم. ما در سه خط دفاع، میانه، زمین و حمله سعی کرده‌ایم چنین کارهایی را انجام دهیم و همان‌طور که دیدید در هفته‌های گذشته این کار ما نتیجه خوبی داده است.

 
به گزارش ورزش بوشهر: در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر آزادگان، تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و ایرانجوان بوشهر از ساعت ۱۵ در ماهشهر به مصاف هم رفتند که تیم میهمان موفق شد با یک گل شهرداری را شکست دهد و سه رتبه در جدول صعود کند. تک گل این دیدار را احمد جبوری در دقیقه ۷۰ وارد دروازه میزبان کرد.
 
ایرانجوان توانست دومین برد پیاپی خود را در مقابل شهرداری ماهشهر به‌دست آورد. چه نظری در مورد این پیروزی مهم دارید؟
خدا را شاکریم که توانستیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم آن هم در شرایطی که چند بازیکن ما محروم و مصدوم بودند و نمی‌توانستند در این بازی حضور پیدا کنند. اویس کردجهان که یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار ایرانجوان در بازی‌های گذشته بود، به‌دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی حضور پیدا کند ولی با این وجود تمام بازیکنان در این بازی، عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند و همین مساله باعث پیروزی ایرانجوان در این بازی حساس شد. البته داور هم یک اشتباه در این بازی داشت. در اوایل بازی خطایی مشکوک به پنالتی رخ داد که می‌توانست این صحنه پنالتی باشد اما داور از صحنه خطا دور بود همانطور که گفتم در کل اشتباه تاثیرگذاری نداشت این برد باعث می‌شود که به آینده امیدوارتر شویم و در کنار این من مطمئنم که بازیکنان جوان ما در حال پیشرفت و تکامل خوبی هستند و می‌توانند در آینده کمک‌های زیادی به تیم ایرانجوان کنند. البته با وجود این‌که از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار داریم ولی از نظر مسائل روانی مسلما بازیکنان ما دچار کمبودهایی هستند. متاسفانه باشگاه در این فصل و در زمینه‌های مختلف، قول‌هایی به بازیکنان داده بود که هنوز بسیاری از آنها عملی نشده است و علاوه بر این بازیکنان ما با مشکلاتی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدوارم که هر چه سریع‌تر با تدابیر مدیران محترم باشگاه، این مشکلات حل و فصل شود که هم بازیکنان بتوانند با تمرکز و آرامش بیشتری به‌کار خود ادامه دهند و هم با موفقیت‌های پی‌درپی تیم، بار دیگر شور و اشتیاق به تماشاگران ایرانجوان برگردد.
 
 
یکی از نکات مثبت ایرانجوان در بازی‌های گذشته، قدرت خط هافبک این تیم است که با حضور گشنی و نظرزاده وضعیت خوبی پیدا کرده است. این هماهنگی نشان‌دهنده تمرینات ویژه این تیم است؟
بله، با تدابیر و برنامه‌های کادر فنی تیم، تمرینات ویژه‌ای در این راستا شکل گرفته است و سعی کرده‌ایم که در تیم تغییراتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. ما سعی کرده‌ایم در خطوط مختلف تیم، گروه‌هایی را تشکیل دهیم و این گروه‌ها را با هم هماهنگ کنیم. ما در سه خط دفاع، میانه، زمین و حمله سعی کرده‌ایم چنین کارهایی را انجام دهیم و همان‌طور که دیدید در هفته‌های گذشته این کار ما نتیجه خوبی داده است. به هر حال ما باید قبول کنیم که کار سختی در پیش داریم ولی تا همین‌جا هم بازیکنان ایرانجوان زحمات خود را کشیده‌اند و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. ما تا پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ یک، چهار بازی پیش‌رو داریم که هر کدام از آنها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
باید برنامه‌های خود را بازی به بازی تغییر دهیم، چراکه هر بازی شرایط خاص خود را دارد و تیم‌ها به شکل متفاوتی بازی می‌کنند. بازی با شهرداری ماهشهر را با تمام خوبی و بدی‌هایش باید فراموش کنیم همان‌طور که بازی‌های قبلی و نتایج آنها را فراموش کرده‌ایم. الان هم بازیکنان ما تمام تمرکز و تفکر خود را روی بازی با تیم برق شیراز که هفته آینده در بوشهر برگزار می‌شود، گذاشته‌‌اند. برقی که در رده سوم مسابقات جای گرفته است و ثابت کرده که امسال برای گرفتن سهمیه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و به همین دلیل ما کار سختی در برابر این تیم خوب داریم. امیدواریم که به لطف خدا از این بازی نیز با سه امتیاز خارج شویم تا وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود ببخشیم.
 
در پایان، نظرتان در مورد مهاجم آمده این روزهای ایرانجوان، آقای جبوری چیست؟ (بازیکنی که در دو بازی گذشته، دو گل سه امتیازی زده است)
آقای جبوری یکی از بازیکنان خوب ایرانجوان است که قابلیت رشد و پیشرفت و همیچنین زیرساخت‌های مناسب را برای این کار دارد. او اگر به همین منوال پیش برود، قابلیت ترانسفر شدن نیز دارد به شرطی که با تمرکز و تدبیر بیشتر فوتبال خود را ادامه دهد. جبوری با وجود این‌که در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشته است ولی یک سری نقطه ضعف هم دارد که باید خیلی زود آنها را برطرف کند. اگر او بتواند این کار را انجام دهد، مطمئنم که او در انتهای این فصل به مانند مهدی قائدی، مهدی طارمی، دانیال ماهینی و ... به تیم لیگ برتر منتقل شود. او بازیکن آینده‌داری است.
 
 
 
منبع: بامداد جنوب- علي تنگستاني





نظـــرات شمـــا