کد خبر: 5142
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آبان 1396 - 14:28   19 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: پارس جم تیم بسیار خوبی است آنها تا به الان متحمل شکست نشدند و فصل را بسیار خوب آغاز کردند. ما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار برنده شویم. امیدوارم با این سه امتیاز وضعیت‌مان بهتر شود.

به گزارش ورزش بوشهر، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پارس جنوبی جم در هفته دوازدهم لیگ برتر، گفت: شهادت امام رضا و همچنین حادثه تلخ زلزله را به مردم ایران به خصوص اهالی کرد زبان تسلیت می‌گویم. از مردم به خاطر ارسال هدایا و کمک‌های خود تشکر می‌کنم. از مردم خوزستان که هدایا و کمک‌های خود را به جایی که اعلام کردیم ارسال کردند تشکر می‌کنم. هدایا مردم را به دست افراد نیازمند کمک رساندیم.

وی افزود: پارس جم تیم بسیار خوبی است آنها تا به الان متحمل شکست نشدند و فصل را بسیار خوب آغاز کردند. ما تلاش می‌کنیم تا در این دیدار برنده شویم. امیدوارم با این سه امتیاز وضعیت‌مان بهتر شود. فولاد همیشه در بازی‌های بزرگ خوب و قوی ظاهر می‌شوند و به دنبال سه امتیاز هستیم. 

سرمربی فولاد خوزستان در مورد تعطیلات لیگ، عنوان کرد: با هر مربی صحبت کنید از تعطیلات لیگ ابراز نارضایتی می‌کنند، در هر تعطیلی یکی، دو بازیکن مصدوم روی دست تیم می‌ماند. قبل از تعطیلات حامد لک مصدوم شد و بعد از آن یوسف وکیا و شهاب کرمی را از دست دادیم. این مسأله ربطی به فشار تمرینات ندارد. همه تیم‌ها بازیکنانشان مصدوم می‌شود. وقتی لیگ تعطیل می‌شود بازیکن از شرایط مسابقه خارج می‌شود و تمرکز و استراحتش دچار تغییر می‌شود. در دیدارهای دوستانه هم با تیم‌های لیگ یک، لیگ دو و غیره بازی می‌کنیم که در این مسابقات بازیکنان می‌خواهند خودشان را نشان دهند و با انرژی زیاد به میدان بیایند که همین مسأله باعث ایجاد مصدومیت می‌شود. از تعطیلی مسابقات راضی نیستیم.

پورموسوی در پاسخ به سؤالی در مورد نقاط قوت پارس جنوبی عنوان کرد: اولین ویژگی پارس جنوبی انگیزه و انرژی بالای بازیکنان این تیم است آنها در تمامی مسابقات برای پیروزی به میدان می‌آیند، این تیم در همه دیدارها با ترکیب 4، 4، 2 بازی می‌کنند آنها با وجود داشتن نقاط قوت زیاد نقاط ضعف هم دارند که ما سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم و نتیجه لازم را ببریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که لیگ ایران حرفه‌ای شده اما بازیکنان رفتار حرفه‌ای ندارند و اخبار و اطلاعات مهم را از طریق شبکه‌های اجتماعی بیان می‌کنند عنوان کرد: باید این مسأله را به طور دقیق بررسی کرد، ما خیلی اوقات اصول را زیر پا می‌گذاریم و از وسیله‌ای که در اختیارمان است استفاده مناسب را نمی‌بریم، من خودم زیاد دنبال صفحات مجازی نیستم ولی شنیدم در آنجا بین دو گروه از هواداران ما درگیری به وجود آمده که مجبور شدم پستی منتشر کنم و همه را به آرامش دعوت کنم. گاهی برخی شیطنت می‌کنند و اطلاعات غلط را در این فضا منتشر می‌کنند و متأسفانه مردم ما هم از صفحات مجازی استقبال می‌کنند و اکثر اخبار را قبول می‌کنند. باید به صورت کنترل شده و فیلترینگ این مسائل را مراقبت کنیم. برخی می‌خواهند شیطنت کنند و استفاده منفی از این مسأله ببرند، هوادار واقعی باید از طریق کانال‌های موردنظر باشگاه و سایت‌های معتبر اخبار را پیگیری کنند.

سرمربی فولاد در مورد غایبان تیمش، عنوان کرد: عبدالله ناصری سه اخطاره است و یوسف وکیا به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود، همچنین وضعیت شهاب کرمی برای بازی فردا به صورت 50، 50 است. 






نظـــرات شمـــا