کد خبر: 5165
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آبان 1396 - 19:30   21 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ایرانجوان بوشهر در هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور مقابل مهمان خود به تساوی یک بر یک دست یافت.

ایرانجوان بوشهر 1 برق جدید فارس 1

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایرانجوان بعد از دو برد متوالی میزبان تیم تازه لیگ یکی شده برق نوین بود، تیمی که شگفتی‌ساز لیگ یک هم می‌باشد و  با کسب نتایج خوب در جمع بالانشین‌ها حضور دارد.

برق جدید فارس از  تکنیک فردی و سرعت و ضریب هوشی بالائی بهره‌مند است که همین امر کار مهابادی را در تفکرات تاکتیکی باز گذاشته است. ایرانجوان هم که بعد از روی کار آمدن دلگرم روند رو به رشدی را پیش گرفته است و با بهره از تجربه و جوانی که نسخه جوانی بیش از پیش به کار این تیم آمده است و باعث شده در این هفته‌ها شانه به شانه رقبا تلاش در زمین ظاهر شوند. از همین رو انتظار بازی سخت و نفسگیری از سوی دو تیم می‌رفت  .

برقی‌ها در هر دو نیمه سوار بر بازی بودند و کاملا سرتر از ایرانجوان بودند و موقعیتهای فراوانی خلق کردند موقعیتهای که بیش از انگشتان یکدست بود. ایرانجوان هم بیشتر سعی در خنثی کردن حملات و زدن ضد حمله بود و همچنین بهره از ضربات ایستگاهی تاکتیکی که در این هفته‌ها ایرانجوان بخوبی آنرا در زمین پیاده می‌کند.

در نیمه اول برقی‌ها چند موقعیت خوب را خلق کردند و در مقابل هم ایرانجوان چند حمله کرد اما عدم سرعت در تصمیم‌گیری  باعث هدر رفتن شد. تا اینکه در دقیقه 31 روی چند اشتباه فردی پشت سر هم مهاجم برق با قیچی برگردانی زیبا گل اول برق را به ثمر رساند بعد از گل ایرانجوان چند حمله کور را تدارک دید اما گره‌گشا نبود تا اینکه بعد از چند موقعیت از روی ضربه ایستگاهی که خطرناک روی دروازه برق ارسال شد قرمزها در وقتهای تلف شده با زیرکی گشنی صاحب پنالتی شدند و اویس کردجهان بازی را به تساوی کشاند تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم  ایرانجوان دوست داشت به گل دوم برسد تلاش‌هایی هم کردند که منجر به خلق موقعیت نشد. در آن سو برقی‌ها با استفاده از تکنیک و سرعت بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتند اما با ایستادگی مدافعین بالخصوص علی عساکره دروازه‌بان آماده ایرانجوان رو برو شدند. در حالی که ایرانجوان از این یک امتیاز خانگی راضی بود در وقتهای تلف شده برقی‌ها صاحب یک پنالتی شدند اما علی عساکره مرد اول ایرانجوان در این دیدار در نود و دومین دقیقه با دفع پنالتی مانع شکست ایرانجوان شد.

ایرانجوان بوشهر با این تساوی خانگی 15 امتیازی شد و با یک پله سقوط به رتبه پانزدهم جدول رسید.

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

علی عساکره-حسین بازیاری-صادق گشنی(حمداله ابدام"91")-حسین کاظمی-مسعود نظرزاده-اویس کردجهان-رضا حسن زاده-علی بیگدلی(سجاد فیض الهی"68")-احمد الجبوری-حمیدرضا نادری(مصطفی احمدی"75")-حسین محمدی

سرمربی: غلامرضا دلگرم

 

ترکیب برق جدید فارس:

مهرداد بشاگردی-وحید جلالی نیا-پوریا زارع-مجید بهروزی-پوریا آریا کیا-محمدرضا فیروز زاده-ایمان شوریابی-رسول بهاروندی- مجتبی زارع(فرزان دانا"65")-سعید خردمند-حمید نوری(مرتضی سنجانکی"88")

سرمربی: داود مهابادی






نظـــرات شمـــا