کد خبر: 51682
تاریخ انتشار: سه شنبه 18 خرداد 1400 - 22:30   8 June 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته بیست و هشتم لیگ یک

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در دقیقه یک بازی ، موقعیت حساسی نصیب نودی ها شد که به گل تبدیل نشد. در ادامه ، تیم پارس حملات خود را آغاز کرد و پس از ناکامی در چند موقعیت پیاپی ، بالاخره در دقیقه ۲۰ توسط کیانوش میرزایی به گل اول رسید.بعد از این گل ، بازی شکل هجومی تر و زیباتری به خود گرفت که پارس جنوبی سهم بیشتری در ایجاد موقعیت به نسبت نود ارومیه داشت اما گلی رد و بدل نشد.کوپال ناظمی ۸ دقیقه وقت اضافه برای ۴۵ دقیقه نخست در نظر گرفت.نیمه اول با تک گل کیانوش میرزایی به سود طلایی پوشان جمی به پایان رسید.

 

نیمه دوم با شور و هیجان بالاتری آغاز شد.هر دو تیم در صدد رسیدن به گل موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند اما گلی به ثمر نرسید.پارس همانند نیمه اول ، بهتر و هماهنگ تر بازی کرد و به هدف خود که حفظ نتیجه بود رسید.سرانجام این دیدار سخت و نفس گیر با نتیجه یک بر صفر با گل کیانوش میرزایی به سود پارس جنوبی جم رسید.

 

کسب این ۳ امتیاز در حالی برای جمی ها رقم خورد که تیم های مدعی صعود به لیگ برتر امتیاز از دست دادند تا شاگردان نصرتی به ۵ امتیازی صدر برسند.با این برد ، پارس جنوبی جم باری دیگر به جمع مدعیان صعود بازگشت.






نظـــرات شمـــا