کد خبر: 5171
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 آبان 1396 - 23:10   21 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم به خود باوری لازم برای رسیدن به نیمه بالای جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور دست پیدا کرده است.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا دلگرم سه شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر برق نوین شیراز در جمع خبرنگاران افزود: ایرانجوان در بازی های خانگی محکوم به کسب هر سه امتیاز بازی است تا بتواند خود را از نیمه پایین جدول به رده های بالاتر ارتقا دهد.

وی بیان کرد: در دیدار با برق به دلیل بارش باران زمین بازی لغزنده شده بود و با توجه به اینکه ایرانجوان از محدود تیم های لیگ یک است که روی زمین بازی می کند و بیشتر تاکتیک های این تیم روی زمین اجرا می شود لغزنده بودن زمین روی کیفیت کار بازیکنان تاثیر گذاشت.

دلگرم افزود: لغزنده بودن زمین نیمی از قدرت ایرانجوان را گرفت که امیدواریم در بازی های آینده امتیاز از دست رفته در این بازی خانگی را جبران کنیم.

وی یادآورشد:در چهار هفته آینده به ترتیب با تیم های اکسین البرز، مس رفسنجان و مس کرمان در لیگ یک و با استقلال تهران در جام حذفی دیدار می کنیم که با وجود قدر بودن این چند تیم باید بتوانیم امتیازهای لازم را در این بازی ها کسب کنیم.

  

وی با اشاره به قضاوت داور ساکن استان فارس در این دیدار که یک طرف آن تیمی از استان یاد شده قرار داشت گفت: تمامی اعضای جامعه داوری قابل احترام است ولی کمیته داوران برای چینش تیم داوری این دیدار می توانست با اندکی دقت از گذاشتن داور استان فارس در این بازی خودداری کند تا ذهنیتی برای هواداران تیم ایرانجوان ایجاد نشود.

دلگرم با اشاره به مشکلات مالی تیم ایرانجوان افزود: بازیکنان ایرانجوان لیاقت و شایستگی های خود را نشان دادند و اکنون نوبت مسئولان استان بوشهر است که با قرارگیری در کنار مسئولان باشگاه ایرانجوان برای حل مشکلات این تیم تلاش کنند.

وی گفت:تیم داری با هزینه های شخصی امری امکان ناپذیر است از این رو امیدواریم که حال مسئولان ایرانجوان برای حل مشکلات تیم مصمم شدند مسئولان استان نیز در کنار آنها قرار گیرند تا ایرانجوان بتواند به روزهای اوج خود نزدیک شود.






نظـــرات شمـــا