کد خبر: 52753
تاریخ انتشار: جمعه 11 تیر 1400 - 22:30   2 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال کشور از شروع لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان خبر داد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ امیرحسین محتشم، رییس کمیته فوتبال ساحلی گفت: پیش از تغییرات در کمیته فوتبال ساحلی، متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای این کمیته فوتبال در فدراسیون فوتبال نداشتیم و تمام امورات ختم به برنامه‌های تیم ملی مانند اردو تیم ملی، انتخابی تیم ملی، اعزام به خارج از کشور می‌شد.

 

 کمیته فوتبال ساحلی پیش از این بدون داشتن کوچکترین اطلاعات و آمار از وضعیت استان‌ها در فوتبال ساحلی کشور مانند اطلاعات داوران، مربیان، استعدادها در کشور و به شکل خیلی ابتدایی اداره می‌شد و متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای استان‌ها مانند استعدادیابی و بازی های بین استانی و تورنمنتی نبود.

 

 در حال حاضر اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است، ما برنامه‌های خوبی برای مربیان، داوران، استعدادیابی در چند نقطه کشور، گردهمایی مسؤولین فوتبال ساحلی کشور در پیش خواهیم داشت.

 

 گردآوری اطلاعات و آنالیز آماری از فوتبال ساحلی کشور را به زودی انجام خواهیم داد تا بدانیم در چه نقطه‌ای  قرار داریم و باید به کجا برسیم؛ قطعا به آینده فوتبال ساحلی کشور خوشبین هستیم.

 

یکی از مباحث اصلی ما مدارس فوتبال ساحلی در سطح کشور است که متاسفانه هیچ آماری از آن در کمیته فوتبال ساحلی وجود ندارد، قطعا این قول را من به جامعه فوتبال ساحلی کشور می‌دهم که تمام این اطلاعات و آمار را ما جمع‌آوری کنیم و علاوه بر آن برنامه‌ریزی برای مدارس فوتبال، استعدادیابی از بازیکنان مستعد و تیم ملی هرچه بهتر و منسجم‌تر انجام شود.

 

ما با رویکردی متفاوت در سه نقطه از کشور استعدادیابی برای شناسایی پتانسیل‌ها و استعدادها را خواهیم داشت و تمامی استان‌ها را مکلف کرده ایم، حداقل در مرکز استان مدرسه فوتبال ساحلی داشته باشند.

 

البته استان‌هایی که ساحلی هستند هر شهرستان آن باید یک مدرسه فوتبال ساحلی داشته باشد تا بتوانیم به یک تناسبی در این دوره چهارساله برسیم و به اهداف میان مدتمان دست پیدا کنیم.

 

در خصوص وقفه چندساله در لیگ فوتبال ساحلی بانوان و شروع مجدد این لیگ ، ما کار برنامه‌ریزی را آغاز کردیم و حدود یک ماه آینده اطلاعیه را برای شروع کار فوتبال ساحلی بانوان ارسال خواهیم کرد البته در ابتدا لیگ برتر و سپس به سراغ باقی بخش‌ها خواهیم رفت. /فارس






نظـــرات شمـــا