کد خبر: 52764
تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 - 10:44   5 July 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما به بازی هفته آینده فکر می کنیم یک بازی مهم در شهر شیراز داریم که انشا الله با لطف خدا و تلاش بچه ها بتوانیم با تفکر و شرایط ذهنی خوب بازیکنان، بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم‌.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ داوود مهابادی پس از دیدار برابر گل ریحان البرز اظهار داشت: این پیروزی را به مردم بوشهر تبریک می گویم. خدا را شکر توانستیم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

 

مهابادی افزود: تمام دیدارهایی که پیش رد داریم فوق العاده استرس زا و پرفشار است به خصوص این مسابقه که جزو آن بازی‌ها بود. تیم حریف در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی فشار زیادی به ما آورد. پس از گل اولی که به ثمر رساندیم روند بازیکنان بهتر شد و توانستند در شرایط بهتری قرار بگیرند.

 

 

سرمربی شاهین ادامه داد: از بازیکنانم کمال تشکر را دارم که با جان و دل بازی کردند و توانستیم سه امتیاز ارزشمندی را بدست آوریم و یک قدم جلوتر برویم‌. ۲ فینال دیگر پیش رو داریم که امیدوارم در این دیدارها دست پر از زمین مسابقه خارج شویم‌.

 

 

وی بیان داشت: ما به بازی هفته آینده فکر می کنیم یک بازی مهم در شهر شیراز داریم که انشا الله با لطف خدا و تلاش بچه ها بتوانیم با تفکر و شرایط ذهنی خوب بازیکنان، بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم‌. کلید تمام بازی‌های ما بازی هفته آینده برابر  فجرسپاسی است.






نظـــرات شمـــا