کد خبر: 53880
تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1400 - 14:50   4 September 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر‌؛ جلسه هم‌اندیشی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اعضای هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر و همچنین رئیس شورای شهر بوشهر جهت حل مشکلات شاهین شهرداری بوشهر برگزار شد.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در راستای حل مشکلات شاهین شهرداری جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار کرد.

 

در این نشست که به میزبانی هیات فوتبال استان بوشهر برگزار شد امیرحسین محتشم، رئیس هیات فوتبال استان با ابراز نگرانی از شرایط پیش آمده در رابطه با وضعیت شاهین شهرداری گفت: فوتبال در قلب و رگ‌های مردم جنوب کشور علل خصوص بوشهری‌ها جای دارد و تداوم حضور شاهین باعث افزایش شور و نشاط در جامعه خواهد شد

 

وی با اشاره به پر طرفدار بودن این تیم بوشهری گفت، همه باید پای کار بیایند تا خواسته بحق مردم برآورده شود و شاهین شهرداری بوشهر بتواند در لیگ یک کشور حضوری آبرومندانه داشته باشد.

 

در این نشست که مدیرعامل، قائم‌مقام و اعضای هیأت مدیره شاهین شهرداری حضور داشتند هر یک از طرفین با ارائه‌ پیشنهاداتی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد تا با ارائه راهکاری مطمئن، موانع موجود را برطرف کرده تا بار دیگر شاهد حضور شاهین شهرداری بوشهر در لیگ‌یک کشور باشیم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ظهر امروز شنبه نشست رئیس شورای شهر بوشهر و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در رابطه با مباحث مربوط به تیم‌داری شهرداری بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

 

با توجه به دغدغه مردم جهت حضور قدرتمندانه تیم در لیگ‌یک در پایان تصمیم بر حضور آبرومندانه و قدرتمندانه شاهین در این مسابقات شد تا با حضور شاهین مجددا شور و نشاط حاصل از فوتبال به بوشهر بازگردد.






نظـــرات شمـــا