کد خبر: 53924
تاریخ انتشار: جمعه 19 شهریور 1400 - 15:00   10 September 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ وضعیت واگذاری یا عدم واگذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هفته آینده مشخص می شود.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ هفته جاری خبری مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به مالک برق شیراز منتشر شد و هادی شیروانی مالک این باشگاه شیرازی نیز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت این موضوع را تایید و حتی از انتخاب ستار زارع به عنوان سرمربی جدید تیم بزرگسالان شاهین خبر داد.

 

انتشار و تایید خبر مربوط به واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به مالک باشگاه برق شیراز موج عظیمی از نگرانی‌ها اعتراضات در بین هواداران شاهین به راه انداخت و ابن موضوع با مخالفت شدید آنها همراه شد.

 

مخالفت شدید هواداران و پیشکسوتان باشگاه شاهین و اهالی فوتبال در بوشهر سبب شد تا خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر لغو واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه شاهین به هادی شیروانی منتشر شود. همین موضوع بهانه ای شد تا خبرنگار دی اسپورت به سراغ جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر برود تا از آخرین وضعیت واگذاری یا عدم واگذاری جویا شویم. پورکبگانی در گفتگوی کوتاه در این خصوص اظهار داشت: هیچ چیزی در خصوص واگذاری امتیاز باشگاه شاهین به شخص حقیقی نهایی نشده است. یک سری پیشنهاداتی از سوی اشخاص حقیقی برای همکاری دریافت شده است که در حال بررسی این پیشنهادات هستیم.

 

پورکبگانی افزود: بررسی‌های ما تا روز یکشنبه هفته آینده به پایان رسیده و به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و پس از نهایی شدن موضوع وضعیت واگذاری یا عدم واگذاری رسانه ای خواهد شد.

 

رئیس شورای شهر بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه شاهین به مالک باشگاه برق منتفی شده است بیان داشت: همانطور که عرض کردم در حالت کلی، پیشنهاداتی که از سوی آقای شیروانی و یا اشخاص و نهاد دیگری که دریافت کرده ایم را بررسی می کنیم و تا یکشنبه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

 

ایشان در پاسخ به این پرسش که غیر از مالک برق شیراز، اشخاص یا نهاد دیگری برای همکاری پیشنهاد داده است یا خیر گفت: بله اشخاص دیگری هم هستند که پیشنهاداتی ارائه داده اند و در حال بررسی پیشنهادات هستیم.






نظـــرات شمـــا