کد خبر: 54001
تاریخ انتشار: جمعه 2 مهر 1400 - 15:38   24 September 2021
ارسال به دوستان
الف الف

عدالت حلقه گمشده فوتبال در بوشهر است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ باشگاهی به قدمت ریشه در خاک و آب دیار کهن وجود دارد که با تمام ناملایمتی ها البته بهتر بگویم با تمام طوفان های سهمگین و ظلم های ناروایی که با او شد همچنان ریشه دارد و شاخ و برگ می تند. بله صحبت از باشگاهی به قدمت اصالت سرزمینمان است که همچنان کارخانه بازیکن سازی آن کار می کند و پرورش می دهد در حالی که خود از درون میسوزد!

 

ایران جوان، باشگاهی بیش از هفتاد سال قدمت که با تمام ظلم های سیاسی ، ورزشی و اقتصادی که در این سالها بر پیکره اش نواخته شد اما همچنان با صلابت حیات دارد و هر روز برگ زرین دیگری برای فوتبال بوشهر رو می کند و سهم قابل توجهی در فوتبال استان بلکه کشور ایفا می کند. بازیکنان پرورش یافته این مکتب امروز دیگر نه تنها مرزهای استانی و کشوری را در نوردیده اند بلکه پا را فراتر گذاشته و از مرزهای کشوری و قاره ای هم گدر می کنند.

 

یک روز ستاره های سرخالی پایتخت را می سازند و امروز ستاره های آسیا و اروپا را می سازند. اما حیف و صد حیف که همیشه مورد ظلم و تبعیض خودی ها و نخودی ها قرار گرفته است.

 

در روزهایی که آنها در تنگنا بودند و بازیکن میساختند و پرورش می دادند در همین چند قدمی پولهای بی حساب و کتابی تزریق میشد که نه سر داشت و نه ته و تنها جیب دلال ها را پر میکرد!

 

با نگاهی به اسم هایی چون حسین ماهینی، مهدی طارمی، مهدی قایدی، حسین پورامینی، ابراهیم صالحی، مهدی چاهکوتاه زاده، دانیال ماهینی، عزت اله پورقاز، سلمان بحرانی، و چندین و چند اسم دیگر و حالا هم جوان های دیگری چون حسن حاجب، محمدرضا احمدی و حسین احمدی رو میشوند که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید و بازیکنان دیگری که در صف معرفی قرار دارند اما با هر کدام از این نامها فقط عرق شرمساری بر پیشانی آن کسانی نقش می بندد که جز ظلم و تبعیض آورده ای برای ایران جوان و فوتبال مظلوم بوشهر نداشتند.

این کارخانه این اصالت این قدمت به کار خود ادامه می دهد و میسازد و میسازد . . .

"عدالت آرزویی بیش نیست"






نظـــرات شمـــا