کد خبر: 54151
تاریخ انتشار: شنبه 1 آبان 1400 - 20:05   23 October 2021
ارسال به دوستان
الف الف

هفته دوم لیگ دسته اول کشور

شکست هر دو نماینده استان در لیگ یک!!!

ورزش بوشهر: شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم دو نماینده استان در لیگ دسته اول مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاهینی ها در دومین دیدار خود نیز تن به شکست دیگری دادند. شاگردان قنبری در سیرجان مقابل میزبان خود آرمان گهر در همان دقایق ابتدایی دروزاه خود را باز شده دیدند. گلی که توسط علی قربان‌خانی در دقیقه 9 به ثمر رساند تا پایان نود دقیقه باقی ماند. تا دومین شکست شاهین رقم بخورد.

از نکات جالب این دیدار حضور دو بازیکن بوشهری حسین احمدی و رضا دهقان در ترکیب آرمان گهر بود که هر دو سابقه حضور در همین تیم شاهین شهرداری را هم در کارنامه داشتند. همچنین حضور حمید کلللی فرد مربی نام آشنای بوشهری روی نیمکت آرمان گهر سیرجان به عنوان مدیرفنی بود.

بازیکنان تیم شاهین شهرداری بوشهر در این بازی ؛ امین احسان بخش ، علی مصلی نژاد ، امیر حسین نادم ( از دقیقه ۶۶ محمدجواد مرادی) ، ابوالفضل اعلایی ، مجید قشقایی ، محمدرضا شکیب خو (از دقیقه ۴۶ میلاد سوری) ، محمد ره آور ، مهران حاجب ، حسن پولادی ، حسین خروجی و الیاس صالحی

سرمربی: مهدی قنبری

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد در آخرین دیدار از هفته دوم لیگ یک در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید اما نیمه دوم پرگلی را شاهد بودیم. با شروع نیمه دوم خیبر خرم آباد با توپ پر وارد شد و ۳ گل در ۶ دقیقه نخست توسط شهرام سالاری به ثمر رساند. شاگردان رزاقی راد در ادامه توسط حامد کتاب قلعه یکی از گل های خورده را جبران کردند. تا شاید فاصله کمتر شود اما این پایان کار نبود و خیبری ها با زدن یک گل دیگر توسط حسین شهابی ، اختلاف را مجدد بیشتر کردند. در نهایت این دیدار با شکست سنگین ۴ بر ۱ پارس جنوبی جم در خانه خاتمه یافت.

    






نظـــرات شمـــا