کد خبر: 54167
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 آبان 1400 - 10:40   27 October 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سانتاکلارا که در هفته های سپری شده از لیگ برتر پرتغال خوب نتیجه نگرفته و یکی از تیم های نزدیک به قعر به حساب می آید در جام حذفی و در برابر پورتو به یک نتیجه خوب دست پیدا کرد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، در این بازی سرمربی پورتو به چند بازیکن اصلی تیمش از جمله مهدی طارمی استراحت داده بود؛ البته در جریان بازی مهدی طارمی را به میدان فرستاد اما در نقطه مقابل کامپوس سرمربی سانتاکلارا از چند بازیکن جدید در ترکیب تیمش استفاده کرد که یکی از آنها محمد محبی بود که بازخورد خوبی از این تعویض گرفت. محمد محبی که پیش تر در بازی های لیگ برتر به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود اینبار به عنوان بازیکن اصلی سانتاکلارا وارد میدان شد و نکته جالب اینکه در پست شماره 10 بازی کرد. هافبک آزاد پشت سر دو مهاجم. نکته جالب تاثیر گذاری غیر مستقیم محمد محبی روی گل های به ثمر رسیده سانتاکلارا در این بازی بود. روی گل اول و روی ضربه کرنر محمد محبی روی نقطه فرود توپ با مدافع حریف درگیر شد و در نتیجه توپ جلوی پای یکی دیگر از بازیکنان سانتاکلارا افتاد و او توپ را تبدیل به گل کرد. روی گل دوم و سوم سانتاکلارا توپ گیری محمد محبی در میانه زمین وسپردن آن به مهاجمان اتفاق خوب را برای این تیم رقم زد و در دقایق پایانی بازی هم سرمربی سانتاکلارا به خاطر دوندگی بی امان و جنگندگی محمد محبی از او خواسته به نوک خط حمله برود و بازی کند. 

 

سانتاکلارا در لیگ برتر پرتغال از 9 بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده و تیم هفدهم جدول به حساب می آید اما با برتری 3-1 در برابر پورتو به نظر می رسد در هفته های پیش رو بازی های بهتری را در لیگ برتر پرتغال به نمایش بگذارد و در ادامه مسیر در جدول پیشرفت داشته باشد. محمد محبی هم با این نمایش به نظر می رسد جایگاه خود را در ترکیب اصلی سانتاکلارا تثبت کرده باشد. به احتمال قوی او باید بازی در پست جدید را تجربه کند. بازی در پست 10. او در سپاهان و تیم ملی بیشتر در نقش وینگر یا هافبک کناری بازی می کرده است. کامپوس به خاطر روحیه جنگندگی و توپ گیری و خلاقیت این بازیکن از او در پست 10 استفاده کرد و  محمد محبی اولین بار بود که بازی در این نقش را تجربه می کرد که البته با اتفاقات خوبی برای او همراه بود.






نظـــرات شمـــا