کد خبر: 54175
تاریخ انتشار: پنج شنبه 6 آبان 1400 - 17:20   28 October 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: محمد محبی منتظر است با تصمیم جدید کامپوس سرمربی سانتاکلارا در بازی های لیگ برتر پرتغال هم اولین حضور در ترکیب ثابت این تیم را تجربه کند.

  

ه گزارش "ورزش بوشهر"، در لیگ کاپ محمد محبی برای اولین بار در ترکیب سانتاکلارا در برابر پورتو به میدان رفت و در پست شماره 10 ارایه گر بازی خوبی برای سانتاکلارا بود ودر پایان پیروزی 3-1 تیمش را جشن گرفت. او روی دو گل تیمش در این بازی تاثیر غیر مستقیم داشت. یک بار روی ضربه کرنر که قاطی کردن او با مدافع حریف موجب شد تا توپ در اختیار همبازی اش قرار گیرد و تبدیل به گل شود و در صحنه دیگر توپ گیری محمد محبی در میانه میدان موجب شد تیمش در موقعیت خوب گلزنی قرار گیرد و به گل سوم دست پیدا کند. در این مسابقه مهدی طارمی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود زننده تک کل تیم پورتو بود. این بازی به نوعی دربی بوشهرهای فوتبال پرتغال بود.

 

سانتاکلارا در 9 هفته سپری شده از بازی های لیگ برتر تنها 6 امتیاز به دست آورده و در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و این بدین معنی است که اصلا عملکرد خوبی نداشته است. این تیم در هفته دهم 9 آبان باید به مصاف تیم بلننسس برود و محمد محبی امیدوار است با توجه به نمایشی که در بازی با پورتو داشت در این بازی اولین حضور در ترکیب ثابت سانتاکلارا در بازی های لیگ برتر را تجربه کند.

 

با توجه به اینکه محمد محبی در بازی با پورتو در به عنوان هافبک پشت مهاجم در پست 10 بازی کرد اگر در بازی با بلننسس هم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد بازی در این پست را تجربه خواهد کرد که برای او تازگی خواهد داشت. به این خاطر که او در ایران در پست وینگر بازی می کرد.

  






نظـــرات شمـــا