کد خبر: 56221
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 - 16:48   14 November 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ دیدار دو تیم نود ارومیه و شاهین بندرعامری در هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل حواشی به وجود آمده در این مسابقه نیمه تمام ماند.

به گزارش ورزش بوشهر؛ در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌‌های کشور دو تیم نود ارومیه و شاهین بندرعامری در گروه دوم این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی ارومیه برابر هم صف آرایی کردند.

 

این دیدار در شرایطی که تا دقیقه با نتیجه ۳۹ بدون گل دنبال میشد به دلیل اعتراض شدید اعضای تیم فوتبال شاهین بندرعامری بر روی صحنه اخراج یکی از بازیکنان این تیم و ترک زمین مسابقه توسط داور نیمه تمام ماند.

 

در دقیقه 15 یحیی بهاری سرپرست نود ارومیه در صحنه‌ای معتقد بود خطایی بر‌ روی بازیکن نود رخ داده و داور باید به بازیکن شاهین بندرعامری اخطار می داد که داور اعتقادی به خطا نداشت و اعتراضات بهاری باعث شد وی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کند.

 

اعتراضات مکرر بهاری و سکونشینان نود به داور ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 25 داور چهارم، داور را فراخواند و بهاری با کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد و به دلیل همین مسئله حدود 10 دقیقه بازی متوقف شد. بعد از دقایقی با ترک کنار زمین توسط بهاری بازی مجددا از سرگرفته شد.

 

در دقیقه 39 حسن خلیلی کاپیتان شاهین بندرعامری به دلیل خطای بر روی بازیکن نود با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد. اخراج خلیلی اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی شاهین را به همراه داشت و تعدادی از آنها وارد زمین شدند که این مسئله سبب شد حدود 15 دقیقه بازی متوقف شود در نهایت داور تصمیم گرفت بازی را تعطیل و راهی رختکن شود‌ تا مسابقه دو تیم سرانجام نیمه تمام بماند.

    






نظـــرات شمـــا