کد خبر: 56225
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 آبان 1400 - 20:32   14 November 2021
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی پارس جنوبی جم بابت کسب نتایج ضعیف از تمامی مردم جم عذرخواهی می کنم.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ ایمان رزاقی راد در ابتدا اظهار داشت:جا داره در ابتدای صحبتم از مردم خوب جم بابت کسب نتایج ضعیف عذر خواهی کنم و قول می دهم که پارس جم واقعی را از بازی آینده خواهند دید.

 

متاسفانه علی رغم انجام بازی های با کیفیت ،در نتیجه گیری ضعیف عمل می کنیم و توپ های آخرمان به گل تبدیل نمی شود و این بهای بازی دادن به جوانان است.

 

وی افزود:متاسفانه تمام اسکلت تیممان به خاطر مشکلات گوناگون ،نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و با توجه به بودجه و مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی که تیم از فصول قبل داشت ، مجبور شدیم تیم جوانی ببندیم ، دنبال بهانه تراشی نیستم اما مشکلات زیادی وجود دارد که به لطف مسولین محترم شرکت ملی نفت، منطقه ویژه،شهرستان جم ، مدیریت باشگاه و هوادران عزیزمان مطمئنم از آن ها عبور میکنیم ،نگرانی هواداران و مردم جم را کاملا درک میکنم و مطمئنم با حمایت و دست در دست هم دادن ، پارس جم واقعی را از بازی آینده خواهند دید ، و با کسب ۳ امتیاز روز های روشنی را برای این تیم پیش بینی میکنم.

 

رزاقی راد خاطر نشان کرد:دوست دارم هوادارامان در این روز های سخت کنارمان باشندو حمایت کنند و الان بیشتر از هر چیزی به روحیه دادن ان ها نیاز داریم تا با دست در دست هم دادن بتوانیم اولین بردمان را در خانه جشن بگیریم. 






نظـــرات شمـــا