کد خبر: 67520
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 تیر 1401 - 11:00   13 July 2022
ارسال به دوستان
الف الف

وضعیت سفید در خط حمله تیم ملی؛

اولین واکنش طارمی به صحبت‌های سردار (عکس)

ورزش بوشهر؛ مهدی طارمی یک استوری از درخشش خود در کنار سردار آزمون را بازنشر کرد.

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهاجم تیم ملی ایران، یک استوری اینستاگرامی از صفحه میلاد کی‌مرام، بازیگر سینما و تلویزیون، که صحنه پاس گل آزمون به طارمی را در دیدار مقابل امارات نشان می‌داد؛ بازنشر کرد. عنوان «ترسناکترین خط حمله آسیا» برای این ویدیو انتخاب شده بود و به نظر می‌رسد بازنشر آن توسط مهدی طارمی می‌تواند حاوی نکاتی باشد.

 

این کنش ستاره خط حمله پورتو، به نظر واکنشی است به صحبت‌های شب گذشته سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر که تاکید کرده بود مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

  

پیش از این سردار آزمون به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی با انتشار یک استوری خواستار ادامه حضور دراگان اسکوچیچ شدند و ساعتی بعد چند بازیکن دیگر تیم ملی، با اعلام برائت از موضع آن‌ها، اظهارنظر متفاوتی کردند.

 

به نظر می‌رسد پس از این موضع گیری‌ها، سردار و طارمی، با یکدیگر صحبت کردند و این مسئله حداقل برای آن‌ها تا حدی حل شده است. حالا یک روز پس از صحبت‌های آزمون، طارمی به این شکل رابطه خوب خود با مهاجم لورکوزن را نشان داده است.

 

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی، در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد.






نظـــرات شمـــا