کد خبر: 68546
تاریخ انتشار: یکشنبه 2 مرداد 1401 - 15:00   24 July 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مهدی طارمی پس از دیدار برابر موناکو اعلام کرد که به دنبال کسب سوپر جام کشور پرتغال است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" ، شب گذشته پورتو در یک بازی تدارکاتی موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد موناکو فرانسه عبور کند. تیمی که چند روز پیش برابر اینتر به تساوی 2 – 2 رسیده بود. مهدی طارمی در این بازی یک پنالتی گرفت و خودش نیز آن را به گل تبدیل کرد.

 

طارمی در پایان این بازی در گفتگو با شبکه پورتو گفت: بازی بزرگی برای ما بود. ما سخت کار کردیم و اکنون برای اولین بازی رسمی آماده می شویم و عنوان قهرمانی را کسب می کنیم. هدف این است که در بازی بعدی بهتر از امروز کار کنیم.

 

او ادامه داد: بازی امروز، اولین بازی فصل پورتو بود. برخی بازیکنان جدید بودند ولی ما عملکرد خوبی داشتیم. می‌خواهیم عملکردمان را در بالاترین سطح حفظ کنیم تا در مسابقه بعدی به برد دست یابیم.

 

مهاجم ایرانی پورتو خاطرنشان کرد: من می‌خواهم از هواداران حاضر در این مسابقه تشکر کنم. ما در بازی بعدی نیز به حضور آنها نیاز داریم. می‌خواهیم به جام برسیم که بسیار برای ما اهمیت دارد. در بازی بعدی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

 

طارمی که باید یک هفته دیگر به همراه پورتو در بازی سوپر جام پرتغال برابر توندلا به میدان برود درباره بازی با این تیم گفت: توندلا اکنون در لیگ دسته دوم است ولی بسیار تیم خوبی هستند. برای همین به حضور هواداران در مسابقه بعدی و فینال سوپرکاپ نیاز داریم.






نظـــرات شمـــا