کد خبر: 7218
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دی 1396 - 09:56   14 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: به جز پرسپولیس که قهرمان لیگ خواهد شد فاصله سایر تیم‌ها در جدول لیگ بسیار نزدیک است.

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ محمد دانشگر در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درمورد مساوی یک بر یک مقابل استقلال گفت: می‌دانستم که این مسابقه یک بازی خوب خواهد شد تیم‌های علی دایی همیشه هجومی بازی می‌کنند و به دنبال بازی دفاعی و بسته نیستند. این مسابقه 6 امتیازی بود و سایپا می‌توانست برنده شود اما با بدشانسی مساوی کردیم. در دقایق آخر گل زدیم،‌در حالی که شایسته پیروزی بودیم.

وی در مورد دیدار هفته آینده با تراکتورسازی تبریز گفت: لیگ امسال بسیار فشرده و سخت است،‌5 سال است که من در لیگ برتر بازی می‌کنم هیچ وقت لیگ را به این فشردگی و سختی ندیده بودم، به جز پرسپولیس که به عقیده من امسال هم قهرمان خواهد شد از تیم دوم جدول تا رده‌های میانی جدول لیگ همه بازی‌ها سخت و جذاب و نزدیک به هم است. تراکتورسازی هم تیم بزرگی است بازی سختی با این ت یم در تبریز داریم. بازی با تراکتورسازی برای ما سخت‌تر از بازی با استقلال است. شرایط جدول به گونه‌ای است که تیمی با یک برد و باخت رتبه‌اش کلی در جدول بالا و پایین می‌شود. 

  

بازیکن سایپا درمورد اینکه تیمش می‌تواند در این فصل سهمیه آسیایی بگیرد یا نه گفت: کار خیلی سختی داریم، بسیاری از تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر از سایپا قرار گرفته‌اند بیشتر از ما هزینه کرده‌اند و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته‌اند اما سایپا با اتکا به نیروی جوانی و حضور علی دایی در تلاش است تا سهمیه آسیایی بگیرد. 

وی درمورد مشکلات مالی باشگاه سایپا گفت: امیدوارم که شرایط مالی هرچه زودتر روبه راه شود، برخی از بازیکنان سایپا از سال‌های گذشته بین 20 تا 30 درصد از باشگاه طلب دارند،‌ارزش پول هم هر روز پایین‌تر می‌آید، شاید با 300 میلیون تومان در چهار سال گذشته خیلی کارها می‌شد انجام داد اما اکنون قدرت این پول کمتر شده است، قبل از بازی با استقلال به 12-10 بازیکن بین 7 تا 10 درصد پول دادند و چند بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار داشتند پولی دریافت نکردند و همین مساله باعث دو دستگی در تیم شود. امیدوارم که مشکلات مالی باشگاه زودتر حل شود، قرار بود تا عید نزدیک به 40 درصد دیگر دریافتی داشته باشیم اما حدود 10 درصد به بازیکنان پول دریافت شده است. 






نظـــرات شمـــا