کد خبر: 72729
تاریخ انتشار: سه شنبه 29 شهریور 1401 - 11:38   20 September 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ موتور گلزنی محمد محبی سرانجام در بازی با نساجی روشن شد؛ در مسابقه ای که اگر تعویض نمی شد شاید گل دوم را هم به ثمر می رساند.

به گزارش "ورزش بوشهر"، در این بازی که گویی خیال ساپینتو از دعوت محمد محبی به اردوی تیم ملی راحت بود بعد از گلزنی او را تعویض کرد تا فرصت به دیگر مهاجمان استقلال هم برای بازی برسد و در نهایت محمد محبی با روحیه خوب به اردوی تیم ملی رفت و انتظار داشت در لیست نهایی تیم ملی برای بازی با اروگوئه و سنگال قرار بگیرد اما پیش بینی او اشتباه از آب در آمد و با توجه به ترافیک در خط حمله تیم ملی این مهاجم شانس همراهی تیم ملی را در اردوی اتریش از دست داد. شاید به این دلیل که شناخت کارلوس کی روش از مهاجمان فعلی تیم ملی بیشتر از محمد محبی بود.

 

مهاجم استقلال بعد از اعلام لیست تیم ملی با کسب اجازه از ساپینتو راهی بوشهر شد تا چند روزی در کنار خانواده استراحت کند و از دیروز مجددا به تمرینات آبی ها برگشت و تصاویر او در تمرینات نشان می دهد برای یک مبارزه دوباره آماده است و ایده اش این است با تکرار گل هایش برای استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.

 

محمد محبی در زمان مارک ویلموتس به مهره کلیدی و ثابت تیم ملی تبدیل شد اما با آمدن اسکوچیچ حضورش در اردوی تیم ملی کمرنگ شد؛ با اینکه راهی یک باشگاه خارجی شده بود و در بازی هایی که به میدان رفت موفق شد دروازه تیم بنفیکا را هم باز کند. محمد محبی در چنین روزهایی وقتی با سوال خبرنگار در مورد عدم دعوت به اردوی تیم ملی مواجه شد گفت ایراد از من است که به تیم ملی دعوت نمی شوم نه سرمربی تیم ملی و راه اینکه به خواسته ام برسم تلاش بیشتر است. بدون شک محمد محبی با تکرار این ایده در رفتارهایش باز هم می تواند کی روش را متقاعد به دعوت از خود کند.






نظـــرات شمـــا