کد خبر: 7305
تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 بهمن 1396 - 20:50   25 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: از سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال انتظار عذرخواهی داشتم نه اینکه از داور حمایت کورکورانه کند.

  

به گزارش ورزش بوشهر؛ مهدی تارتار در واکنش صحبت‌های سیدرضا غیاثی سخنگوی کمیته داوران گفت: آقای غیاثی گفته است آیا درست است که ما هم بگوییم آقای تارتار تیم شما چهار گل خورده و از تیمت برو، در جواب ایشان باید بگویم این داور پراشتباه شما بود که باعث شد نتیجه‌ای رقم بخورد شاید اگر داور مرتکب چنین اشتباهاتی نمی‌شود نتیجه دیگری در بازی رقم می‌خورد. از سخنگوی کمیته داوران انتظار داشتم به خاطر اشتباهات فاجعه‌بار داور در بازی ما با استقلال عذرخواهی کند نه اینکه چنین پاسخی به من بدهد. 

وی افزود: در ابتدای بازی که برای استقلال پنالتی گرفته شد در فیلم بازی مشخص است که بازیکن ما بیرون از محوطه جریمه دست مهاجم استقلال را می‌گیرد و در داخل محوطه این خود بازیکن است که دو پایش به هم می‌خورد و به زمین می‌افتد. در صحنه بعدی هم آقای پژمان منتظری بازیکن استقلال به جای آنکه دستش همگام با بدنش باشد روی کمر بازیکن ما است اما داور نه تنها پنالتی تیم ما را نمی‌گیرد بلکه به او کارت زرد هم نشان می‌‌دهد، هر آدم کم بینایی هم که بود، قطعا پنالتی ما را می‌گرفت. 

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: من از کمیته داوران انتظار عذرخواهی داشتم، وقتی داور بی‌مورد کارت زرد اول را به بازیکن ما نشان می‌دهد نتیجه این می‌شود که در دقیقه 20 هم بازیکن ما از میدان اخراج می‌شود، آقای غیاثی به جای عذرخواهی از تیم ما از داور حمایت کورکورانه می‌کند، حسن کامرانی‌فر رئیس سابق دپارتمان داوری وقتی داوری مرتکب اشتباه می‌شود، عذرخواهی می‌کرد نه حمایت کورکورانه و آقای غیاثی به من می گوید خوب است که ما هم به او بگوییم چهار گل خورده‌ای و از تیمت برو. این داور بود که باعث شکست چهار بر صفر ما شد. من هنوز هم می‌گویم آقای اصفهانیان و آقای غیاثی اگر نمی‌توانید شرایط داوری را درست کنید از داوری بروید. نه حمایت کورکورانه انجام دهید، پنالتی هم که برای ما گرفته شد بی‌مورد بود. وقتی تیم من در دقیقه 20 ، 10 نفره شده و پنالتی ما هم گرفته نمی‌شود دیگر زمانی که چهار بر صفر عقب هستیم چه فایده‌ای دارد که چنین پنالتی گرفته می‌شود. اصلا سه پنالتی هم در این شرایط بگیرند آیا فایده‌ای دارد؟

تارتار با اشاره به اینکه همواره حامی داوران بوده است، گفت: من در طول فصل همیشه از داوران حمایت کرده‌ام ولی این بار قبل از بازی هم گفتم که با این دارو مشکل دارم و این داور در حد و اندازه این بازی نیست. کمیته داوران برود آنالیز کند و ببیند داور در این بازی چه اشتباهاتی مرتکب شده است ضمن اینکه این داوران هستند با اشتباهات خود زمینه اخراج مربیان را فراهم می‌کنند، وقتی من در گسترش فولاد تبریز بودم با همین اشتباهات داوری کارم را از دست دادم اما همواره حامی داوران زحمتکش و پرتلاش فوتبال هستم ولی با این داور مشکل داشتم. 






نظـــرات شمـــا