کد خبر: 7333
تاریخ انتشار: یکشنبه 8 بهمن 1396 - 22:30   28 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: این تیم در برابر ایرانجوان بوشهر موفق به کسب یک برد حساس و 6 امتیازی شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از ایرنا، عباس آقایی شامگاه یکشنبه پس از برد 2 بر صفر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: جای خوشحالی دارد که پس از چند هفته علاوه بر گلزنی موفق به کسب امتیاز در یک دیدار سرنوشت ساز شدیم.


وی بیان کرد: در این دیدار با برد برابر ایرانجوان بوشهر افزون بر اینکه مانع امتیازگیری یکی از رقیبان آخر جدولی شدیم به فاصله امتیازی خود با این تیم نیز اضافه کردیم.


آقایی افزود: بعد از گلی که در نیمه نخست دریافت کردیم طبیعی بود که در نیمه دوم زیر فشار زیاد تیم ایرانجوان باشیم ولی با این وجود در یکی از ضد حمله ها موفق به گلزنی شدیم.


سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در ارتباط با نحوه بازی تیم ایرانجوان بوشهر نیز گفت: این تیم روی زمین بازی بسیار خوبی ارائه می کند که وجود چنین سبکی در فوتبال لیگ یک جای خرسندی دارد.


آقایی افزود: بازی روان روی زمین تیم ایرانجوان بوشهر نشان از تدبیر و درایت کادر فنی این تیم و به ویژه غلامرضا دلگرم سرمربی این تیم است.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از ابتدای حضور خود در تیم ماشین سازی تبریز هدفم تک رقمی کردن این تیم بود که امید می رود با این روند پیروزی تیم به این مهم دست پیدا کنیم.


آقایی در ارتباط با مسائل مالی تیم ماشین سازی تبریز نیز افزود: امروز در فوتبال کشور کمتر تیمی وجود دارد که با مشکلات مالی رو به رو نباشد و تیم ماشین سازی نیز از این قاعده جدا نیست.


وی یادآور شد: میزان پرداخت ها در تیم ماشین سازی تبریز به طور میانگین 30 درصد است.

 






نظـــرات شمـــا