کد خبر: 7354
تاریخ انتشار: جمعه 13 بهمن 1396 - 22:00   2 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: نیمکت پارس جم می‌خواست جو را بهم بریزد، ای کاش یک دوربین بود تا از نیمکت حریف فیلم می‌گرفت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، علی دایی  در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا امروز به نیمکت پارس آنقدر ایراد می‌گرفت،‌گفت: اصلا و ابدا چنین چیزی نبود. ای کاش دوربینی از نیمکت فیلم می‌گرفت. در نیمه اول نیمکت پارس قصد داشت جو بازی و داوری را بهم بریزد و گرنه ما نه گیری دادیم و نه کاری داشتیم.

وی در مورد بازی افزود: تمام نیروهای تهاجمی را در زمین حفظ کردیم تا به گل برسیم. باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. پارس در طول بازی فقط دو شوت نصفه و نیمه داشت. با شناخت خوبی که از حریف داشتیم اصلا انتظار تساوی نداشتیم، می‌خواستیم برنده شویم اما اینطور نشد.

سرمربی پارس جنوبی در مورد جو ورزشگاه، عنوان کرد: جو ورزشگاه مثل همیشه خوب بود. بزرگترین حسن این بود که به کسی توهین و بی احترامی نکردند و این نشان دهنده فرهنگ این منطقه از کشور است.

وی در مورد اینکه به نظر او به عنوان یک کارشناس سوت‌های داوران به سوت برندهای فوتبالی چقدر است، گفت:‌ راجع به این مسئله نمی‌توانم توضیح دهم. اگر امسال سوت‌ها درست و عادلانه بود فکر کنم حداقل 8 امتیاز بیشتر داشتیم. از این مسئله خیلی لطمه خوردیم. برای جامعه داوری آرزوی موفقیت دارم و برایشان احترام قائل هستم. امیدوارم بهتر قضاوت کنند. مردم امروز از بازی قبلی گله داشتند. همین آقا یک بازی ما را سوت زد و این بلا را سرمان آورد. هر داوری کار خودش را می‌کند. امروز یکی از بهترین داوری‌ها را دیدیم. داور قاطعانه کار کرد و امروز مشکلی نبود.

دایی در مورد اینکه بازی خوبی مشاهده نشد و چرا در باشگاه‌های ایران تزلزل وجود، اظهار داشت: خیلی مسائل در این امر دخیل است. یکی از بزرگترین مشکلات مسائل مالی است که تیم‌ها گریبانگیر آن هستند. نفت تهران باید اوت می‌شد اما با آمدن مالک جدید و مدیریت درست الان چهار پنج بازی است که خودش را جدا کرده است. عامل بعدی مدیریت است. باید به قول‌ها و تعهدات عمل شود. وقتی به تعهدات عمل نشود مربی نمی‌تواند کاری کند. وقتی چیزی به بازیکن ندادیم آیا می‌توانیم او را جریمه کنیم. فوتبال باشگاهی ما دچار تزلزل شده و این به آینده فوتبال ضربه می‌زند.

 






نظـــرات شمـــا