کد خبر: 73769
تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مهر 1401 - 21:48   28 September 2022
ارسال به دوستان
الف الف

هفته ششم لیگ دسته اول کشور

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در دقیقه 15 این مسابقه پوریا شایسته روی فردین نجفی مرتکب پنالتی شد تا ایمان کیانی پشت توپ بایستد و گل اول مسابقه را وارد دروازه روزبه سینکی کند.

 

پس از این گل شاگردان رزاقی راد فرصت‌هایی بر روی دروازه ون پارس با ضربات کرنر و شوت هایی از پشت محوطه جریمه ایجاد کردند. در یکی از جدی ترین موقعیت های پارس جنوبی که عوامل این تیم اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند در دقیقه 21 رخ داد که آنها معتقد بودند توپ در محوطه جریمه به دستان بازیکن ون پارس برخورد کرده است.

 

نیمه اول به سود تیم میهمان تمام شد؛ شاگردان رزاقی راد در نیمه دوم برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم شرایط بازی به سود تیم میزبان تغییر کرد و آنها موفق به گرفتن دو پنالتی شدند که هر دو پس از برخورد توپ به دست بازیکن حریف با سوت داور پنالتی اعلام شد تا میلاد غریبی هر دو پنالتی را به ثمر برساند و با گل های او در دقایق 64 و 72 تیم پارس جنوبی جم به بازی برگشت.

 

پس از این گل ون پارس که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و موقعیت هایی هم ایجاد کرد ولی در روز خوب روزبه سینکی نتوانستند کاری از پیش ببرند و درنهایت سه امتیاز این مسابقه به حساب شاگردان رزاقی راد واریز شد.

 

با این پیروزی تیم پارس جنوبی جم 9 امتیازی شد و توانست خودش را به رده هشتم جدول رده بندی برساند. 






نظـــرات شمـــا