کد خبر: 73772
تاریخ انتشار: جمعه 8 مهر 1401 - 11:56   30 September 2022
ارسال به دوستان
الف الف

دفاع دوباره سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی

کونسیسائو: طارمی انسانی باهوش و افسانه‌ای است

ورزش بوشهر؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری دیدار با براگا، به حمایت از مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش "ورزش بوشهر"، امشب و در دیداری حساس از هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم دراگائو، میزبان براگا خواهد بود. یاران مهدی طارمی با کسب 16 امتیاز در رتبه سوم هستند و رقیب امشب آنها 19 امتیازی است و جایگاه دوم را از آن خود کرده است.

 

روز گذشته، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو، در نشست خبری پیش از بازی امشب حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او برای چندمین بار در نشست‌های اخیر خود، به دفاع از مهاجم ایرانی تیمش پرداخت.

 

در ماه‌های اخیر، مهدی طارمی مورد آماج حملات فراوان هواداران و رسانه های رقیب قرار گرفته و این مسئله در آخرین دیدار پورتو قبل از فیفادی اخیر، نمود بیشتری به خود گرفت. جایی که گزارشگر شبکه پرتغالی طارمی را به شبیه‌سازی و فریب داوران متهم کرد.

 

باشگاه پورتو نیز در این خصوص بیانیه‌های متعددی را صادر کرده بود و حالا کونسیسائو که نشست خبری قبلی را در حمایت از طارمی تحریم کرده بود، این بار درباره مهاجم تیمش سخن گفت.

 

سرجیو کونسیسائو در این کنفرانس مطبوعاتی از مهاجم تیمش تمجید کرد و اطمینان داد که او تحت تأثیر هیچ چیزی قرار نمی گیرد. سرمربی پورتو گفت: به یاد دارم که چند سال پیش مقابل ریو آوه بازی کردیم و طارمی در آن دیدار حضور داشت که فکر می‌کنم مربی او کارلوس کاروالال بود. وقتی ریو آوه را تحلیل کردیم، این احساس را داشتم که طارمی از نظر هوش، بالاتر از بقیه است.

 

او ادامه داد: حرکات او خیلی سریع و بسیار هوشمندانه است. او در زندگی نیز چنین است، بسیار باهوش و انسانی افسانه‌ای است. برای او اشکالی ندارد، او بازیکنی نیست که وضعیت عاطفی خود را برای صحبت های این یا آن تغییر دهد. برای او که از این اتهامات خسته شده است، صحبت از فوتبال مهم است.






نظـــرات شمـــا