کد خبر: 7482
تاریخ انتشار: سه شنبه 22 اسفند 1396 - 12:00   13 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید که تیمش تا آخرین لحظه برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کند.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی پس از برتری مقابل سپاهان در گفت و گو با "ورزش سه" گفت : جا دارد از مسوولان سپاهان بابت دعوت از تیم پارس جنوبی جم برای این بازی تشکر کنم . در زمین خوب ورزشگاه نقش جهان ، بازی کیفیت خوبی داشت و موقعیت های گلزنی هر دوتا تیم داشتند. بچه های ما هم خیلی هوشمندانه بازی کردند و توانستیم برنده بازی باشیم .

 

تارتار در خصوص عملکرد خوب جوانان تیم به خصوص عرفان معصومی و مجید علیاری اظهار داشت : قطعا عرفان معصومی ، مجید علیاری و همچنین ایمان سلیمی بازیکنان زیر ۲۳ سال ما هستند و بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتند. این بازیکنان آینده درخشانی دارند به شرطی که بدانند چطور زندگی کنند ، حرفه ای فکر کنند و دچار غرور کاذب نشوند.

 

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که شانس کسب سهمیه پارس جنوبی جم با توجه به رقبایی که در این راه جلوی خود می بیند را چه قدر می دانید بیان کرد : تیم ما شخصیت تیمی اش شکل گرفته و در هر بازی نسبت به حریفمان برتر هستیم حتی در بازی هفته گذشته مقابل ذوب آهن که بازی رسمی ما بود در نیمه اول به طور کامل سوار بر حریف بودیم و باید برنده بازی می شدیم ولی خوب تجربه تیمی ما در لیگ برتر کم است ولی با تیم هایی که برای کسب سهمیه تلاش میکنند شانس برابری داریم و اختلاف آنچنانی نداریم و تلاش خود را تا آخر می کنیم .

 

مهدی تارتار افزود : انتظارات باید از تیم پارس جنوبی معقول باشد تا دچار فشار کاذب نشویم و استرس به بازیکنان و کادر فنی وارد نشود ولی این قول را به همه هواداران و مردم استان بوشهر می دهیم که تا روز آخر برای گرفتن کسب سهمیه بجنگیم اما کار واقعا سخت هست.

 

سرمربی موفق پارس جم در خاتمه گفت : از تمامی هواداران ممنونم آنها در طول فصل همیشه حامی ما بودند همچنین از مسوولان استانی میخواهم که بیشتر به فکر باشند . ببینید الان تیم های باقدمت شاهین و ایرانجوان چه وضعیتی دارند و من نمی گویم که وضعیت پارس هم مشابه این دو تا تیم هست ولی مطمئن باشید اگر مسوولین رسیدگی نکنند تیم ما هم وارد بحران میشود و باید مورد حمایت قرار بگیریم . بازیکنان انتظار دارند با توجه به تلاش و عملکرد خوبی که به نمایش می گذارند نگاه بیشتری به آنها بشود .






نظـــرات شمـــا