کد خبر: 76959
تاریخ انتشار: سه شنبه 6 دی 1401 - 21:09   27 December 2022
ارسال به دوستان
الف الف

استقلال در حالی موفق به پیروزی برابر صنعت نفت آبادان شد که ۳ مهره اصلی خودش را به دلیل دریافت کارت زرد، در بازی آینده در اختیار نخواهد داشت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ محمد محبی وینگر بوشهری استقلال با دریافت کارت زرد مقابل صنعت نفت، دیدار حساس هفته آینده تیم خود مقابل مس رفسنجان را از دست داد. 

 

ماجرای کارت‌های زرد محبی جالب و متفاوت است. محبی از ۴ کارت زردی که در این فصل دریافت کرده، ۳ کارت را به علت اعتراض به تصمیمات داوران گرفته است!

 

اتفاقی که قطعا برای وینگر جوان و گلزن آبی‌ها خوشایند نیست و او باید حداقل به توصیه‌های هم‌تیمی‌های خودش گوش کند. محبی در بازی با آلومینیوم اراک، هوادار و صنعت نفت آبادان کارت‌هایی را دریافت کرد که می‌توانست با خویشتن‌داری حالا ۱ کارته باشد و مسیر زیادی تا محرومیت فاصله داشته باشد.

 

محبی پس از بازی با هوادار به دلیل دریافت کارت زرد در پایان بازی باز هم به سمت داور رفته بود که با توصیه‌های دوست خود، مهدی قایدی رو به رو شد و پس از آن روزبه چشمی و عارف غلامی توانستند او را آرام کنند. در بازی شب گذشته هم پس از اعتراض محبی، بیژن حیدری به سمت محبی آمد و در این بین ساپینتو که کنار خط بود و نزدیک صحنه قرار داشت برای بخشش شاگرد مورد علاقه‌اش درخواست‌هایی از داور داشت اما بی‌فایده بود و مرد پرتغالی پس از این اتفاق با ناراحتی به سمت نیمکت رفت و با بیژن طاهری به گفتگو پرداخت.

 

محبی مُهره مهم و مورد علاقه ساپینتو در خط حمله است و با گلزنی‌هایش در این فصل امتیازات زیادی برای استقلال کسب کرده اما این اعتراضات و کارت‌های زرد بیهوده می‌تواند به آینده فوتبالی وینگر بوشهری استقلال لطمه بزند و او باید روی رفتارهای خودش حین بازی کنترل بیشتری داشته باشد.






نظـــرات شمـــا