کد خبر: 77008
تاریخ انتشار: جمعه 23 دی 1401 - 11:12   13 January 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: آمار مهدی قایدی پیش از بازی با تراکتور ناامیدکننده بود. یک گل در 16 بازی و نام او در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر دیده هم نمی‌شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی قایدی در فصل حضور استراماچونی و در روزهایی که زوج شیخ دیاباته بود، در هر بازی یا گل می‌زد و یا پاس گل می‌داد و استقلال این فصل با این ذهنیت یک بار دیگر این بازیکن با کیفیت را به ترکیب اضافه کرد تا در جست‌وجوی تکرار قهرمانی در لیگ برتر و کسب قهرمانی جام حذفی باشد.

این آمار و این نمایش ریکاردو ساپینتو را مجاب کرد تا در روزی که محمد محبی مصدوم بود، مهدی قایدی را به روی نیمکت بنشاند تا شوک به این بازیکن وارد شود و متوجه شود با این نمایش حتی از حضور در ترکیب استقلال هم فاصله خواهد گرفت، چه رسد به اینکه ستاره تیم باشد. و چه تصمیم خوب و به‌موقعی. مهدی قایدی در دقیقه 74 به جای پیمان بابایی وارد میدان شد و پیش از اینکه با گرفتن دو پنالتی ورق بازی را به سود استقلال برگرداند، نمایش خوبی داشت و با توپ‌گیری خط دفاعی تراکتور را بهم می‌ریخت و از همه مهمتر اینکه در این بازی سعی در گردش توپ و ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش داشت؛ نکته‌ای که در بازی تبریز وجود نداشت و بیشتر سعی می‌کرد نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند و همین موجب شد در یکی-دو صحنه موقعیت خوب را از تیمش بگیرد.

دو پنالتی از سوی مهدی قایدی، حرکت به موقع به عمق با یک سرعت خوب، این همان مهدی قایدی‌ای است که انتظارش را داشتیم. باشو سر بزنگاه به روزهای خوب خود برگشت و این بازی می‌تواند یک سرآغاز خوب برای او در فصل جاری باشد. مهدی قایدی می‌رود یک پایان خوب را در استقلال تجربه کرد. ادامه این روند نه تنها موجب خوشبختی استقلال، بلکه موجب می‌شود مهدی قایدی بعد از دست دادن همراهی تیم ملی در جام جهانی، در جام ملت‌ها در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید. به خصوص که تیم ملی پیرترین تیم حاضر در جام جهانی بود و برای موفقیت در جام جهانی گزیری جز جوان‌گرایی نیست.

مهدی قایدی با نمایش خوبی که در بازی دیروز با تراکتور داشت یک پیام مهم به منتقدین خود مخابره کرد: من، مهدی قایدی، می‌خواهم ستاره بمانم.

   

عکس: امیر حسین خیرخواه






نظـــرات شمـــا