کد خبر: 77031
تاریخ انتشار: پنج شنبه 29 دی 1401 - 23:10   19 January 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ سرمربی پارس جنوبی جم می گوید پس از 4 یا 5 هفته سرنوشت تیم‌های مدعی مشخص می‌شود.

به گزارش "ورزش بوشهر" ؛ ایمان رزاقی‌راد در خصوص بازی با خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: اعتقاد دارم که خیبر برای کسب یک امتیاز به جم آمده بود که به خواسته خودش هم رسید؛ بیشتر تمرکزشان بر روی ضد حمله بود البته دو موقعیت گلزنی هم در دو نیمه بدست آوردند؛ الان که فیلم بازی را نگاه کردم هر دو صحنه آفساید بود که کمک داور ضعیف عمل کرد و هیچ کدام را پرچم نزد اما خود آقای ناظمی قضاوت خوبی داشت.

 

رزاقی‌راد ادامه داد: مالکیت بازی در نیمه نخست فکر می کنم 60 به 40 به سود ما بود که چند موقعیت گلزنی هم بدست آوردیم اما نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. در نیمه دوم هم دو موقعیت بدست آوردیم که یکی را عرفان پورافراز از دست داد و دیگری هم با واکنش گلر حریف مهار شد.

 

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص عملکرد و قضاوت کوپال ناظمی در این مسابقه گفت: آقای ناظمی قضاوت خوبی داشتند در بازی استقلال تصمیمات درستی داشتند و همه کارشناسان داوری کشور هم تصمیمات ایشان را تایید کردند امروز هم عالی بود اما دو کمک‌هایش ضعیف عمل کردند و دو آفساید را نگرفتند تا هر دو صحنه تبدیل به موقعیت گل برای حریف شود. کمک داورها هم باید در صحنه‌های این چنینی دقت و تمرکز بیشتری داشته باشند.

 

وی در واکنش به موضوع بدشانسی تیمش که علارغم ایجاد موقعیت‌های گلزنی این فرصت‌ها تبدیل به گل نمی شود بیان داشت: ما در هر بازی 4 الی موقعیت گلزنی ایجاد می کنیم اما استفاده از این فرصت‌ها بستگی به مهارت بازیکن دارد، در این مورد متاسفانه خوش اقبالی برای بازیکنان ما وجود نداشته و این خوش شانسی گلرهای حریف بوده که موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشده است. هر تیمی که موقعیت ایجاد می کند یعنی اینکه تاکتیک‌ها را در زمین پیاده می کند و به باکس حریف هم می رسد اما با بدشانسی موقعیت‌ها تبدیل به گل نشده که انشا الله از هفته‌های بعد به این بدشانسی‌ها با استفاده بهینه از موقعیت‌های بدست آمده پایان می دهیم.

 

رزاقی راد افزود: چند هفته‌ای است که پورقنبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ علی صفیا به تازگی به جمع ما اضافه شده و کارت بازی بلال ارازی هم روز بازی با خیبر صادر شد که در نیمه دوم نتوانستیم بیشتر از 10 دقیقه از او استفاده کنیم. یک مهاجم هم جذب کرده‌ایم که کار رضایت نامه وی درست نشده است این بازیکنان به ما اضافه شوند خط حمله ما تقویت می شود.

 

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به فشردگی جدول و نزدیکی امتیازات اظهار داشت: من فکر می کنم 4 یا 5 هفته دیگر تقریبا جدول ثبات پیدا کند و آن تیم‌هایی که خود را از سایر مدعیان جدا می کنند روند رو به مثبت‌شان ادامه دار شود و فاصله امتیازی‌شان را نیز بیشتر کنند؛ در این 4 یا 5 هفته ابتدایی نیم فصل دوم کار سخت است چرا که همه محتاط‌تر بازی می کنند؛ مخصوصا خود ما که بازی‌های بعدی‌‌مان با هر سه تیم‌ بالای جدولی مس شهربابک، شمس‌آذر، سایپا است ما در این بازی‌ها نیم نگاهی داریم که ابتدا گلی دریافت نکنیم و از طرفی هم دنبال برد خواهیم بود. من مسابقات سایر تیم‌های مدعی را هم که نگاه می کردم در این 4 یا 5 هفته ابتدایی همه مدعیان با یکدیگر بازی دارند از این رو فکر می کنم پس از 4 یا 5 هفته دیگر سرنوشت تیم‌ها مشخص شود‌.

 

او در خصوص بازی مهم تیمش با مس شهربابک نیز گفت: مس تیم قوی و یکی از تیم‌های مدعی صعود است؛ بازی دور رفت هم که ما در جم پیروز شدیم اینطور نبود که بگوییم ما مستحق برد بودیم آنها هم دو الی سه موقعیت خوب گلزنی داشتند منتهی موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد اما موقعیت‌های مس تبدیل به گل نشد؛ مس تیم با برنامه‌ و تاکتیکی است و بازی‌های مالکانه ارائه می دهد بازی سختی برابر این تیم داریم.

 

رزاقی راد در پاسخ به این سوال که حداقل و حداکثر امتیازی که در نظر گرفته تا تیمش در این 4 مسابقه ابتدایی مهم در نیم فصل دوم بدست بیاورد چند امتیاز است گفت: من فکر می کنم از 12 امتیاز این 4 مسابقه در مجموع 7 امتیاز کسب کنیم کار بزرگی کرده‌ایم چرا که رقبای ما در این 4 مسابقه تیم‌های مدعی هستند با تیم خیبری بازی داشتیم که فقط یک باخت داشته مس شهربابک هم همینطور یا با شمس آذری بازی خواهیم داشت که با اختلاف 8 امتیازی در صدر جدول است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرونده نقل و انتقالاتی این باشگاه با جذب سه بازیکن بسته شده است یا امکان جذب بازیکنان دیگر نیز وجود دارد بیان کرد: ما دنبال بازیکن دیگری هم هستیم و احتمالا دو بازیکن دیگر هم جذب کنیم حتی با دو بازیکن مدنظرمان صحبت کردیم که با باشگاه‌های قبلی خود قرارداد دارند اگر بتوانیم رضایت نامه آنها را بگیریم به ما اضافه می شوند. این احتمال هم دارد که دو الی سه بازیکن دیگر هم از جمع ما جدا شوند.

 

سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص حضور هواداران تیمش در دیدار برابر خیبر خرم‌آباد هم گفت: توقع ما این است که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند این تعداد هم که آمدند من از آنها تشکر می کنم که 90 دقیقه ما را حمایت و تشویق کردند امیدوارم که پایان فصل بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.






نظـــرات شمـــا