کد خبر: 79084
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 بهمن 1401 - 18:33   6 February 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: نارنجی‌پوشان تهرانی در خانه به برد مهمی مقابل یکی از مدعیان لیگ رسیدند و پارس جم‌ را در هم کوبیدند.

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ از هفته بیست‌ویکم لیگ یک، پارس جنوبی جم در ورزشگاه دستگردی مقابل دیگر مدعی مسابقات یعنی سایپا قرار گرفت و تن به شکست پرگلی مقابل شاگردان محمود فکری داد.

سایپایی‌ها که هفته گذشته تساوی ارزشمندی مقابل خیبر خرم‌آباد به دست آورده بودند، در این بازی به دنبال کسب هر سه امتیاز و تثبیت جایگاه دوم خود بودند. به همین دلیل کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند. عارف حاجی‌عیدی پس از دفع ناقص دفاع حریف از فرصت به دست آمده در محوطه جریمه استفاده کرد و گل اول سایپا را به ثمر رساند.

در ادامه و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول نیز یک گل بسیار زیبا برای سایپا به دست آمد. امیرمحمد محکم‌کار با دریبل بازیکن مقابل خود از پشت محوطه جریمه با شوت کات‌دار توپ را به کنج دروازه فرستاد تا نیمه اول با دو گل به سود شاگردان محمود فکری پایان یابد.

با شروع نیمه دوم نیز محمدجواد کهنه‌سرا در دقیقه ۵1 پس از دریبل مدافع پارس در محوطه جریمه با شوت دقیقی گل سوم سایپا را به نام خود زد و کار را یکسره کرد.

در ادامه پارسی‌ها با شوت بابامحمدی از داخل محوطه هجده قدم در دقیقه ۷۰، به گل اول رسیدند و تنها توانستند از شدت باخت خود کم کنند و در نهایت مسابقه را با شکست ۳-۱ به پایان برسانند.

سایپا با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و ضمن باقی ماندن در رده دوم جدول، فاصله خود با صدرنشین را کاهش داد. پارس جنوبی جم نیز با ۲۸ امتیاز به جایگاه هفتم جدول سقوط کرد.






نظـــرات شمـــا