کد خبر: 79100
تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 - 23:30   13 February 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی جم می گوید که همیشه به حکمت خدا اعتقاد دارد و یک جایی خدا از دست تیمش می گیرد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایمان رزاقی‌راد پس از دیدار برابر چوکای تالش در خصوص مسابقه اظهار داشت: جا دارد ابتدا از تماشاگران و هواداران‌مان تشکر کنم چرا که در مواقعی که نیاز به حمایت داشتیم از ما حمایت کردند؛ دلگرم تشویق و حمایت همین هواداران‌مان هستیم و در مقابل با لطف خدا تلاش می کنیم که این هواداران را خوشحال و شاد کنیم.

رزاقی‌راد در خصوص مسائل فنی مسابقه بیان داشت: تیم چوکا از زمانی که آقای جعفری به این تیم آمده 7 امتیاز گرفته و نتایج خوبی را کسب کرده است؛ امروز هم انتظار داشتیم به ما فشار بیاورند ولی ما برنامه ریزی خودمان را داشتیم و پس از دو باخت متوالی می دانستیم فرصتی نیست و باید پبروز شویم؛ در بازی‌های قبلی هم توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و در این سه الی 4 بازی تا دقیقه 30 سه الی 4 گل می زدیم که موقعیت‌هایمان به ثمر ننشست.

سرمربی پارس جنوبی افزود: همیشه به حکمت خدا اعتقاد دارم و این هم حکمت خداست؛ یک جایی خدا دست بنده‌اش را رها نمی کند و دستش را می گیرد امروز هم دست ما را گرفت؛ نیمه نخست هم موقعیت گلزنی داشتیم بازی هم در این نیمه یک طرفه بود و توپ فقط یک بار از وسط زمین عبور کرد اون باز حکمت خدا بود و می خواست صبر ما را امتحان کند.

او اضافه کرد: نیمه دوم دو الی سه موقعیت گلزنی داشتیم که دو موقعیت را تبدیل به گل کردیم؛ با توجه به شرایطی که تیم‌مان داشت و بچه ها می خواستند سه امتیاز این بازی را بگیرند چند دقیقه‌ای عقب نشستیم این موضوع غیر طبیعی بود ما نمی‌خواستیم عقب بنشینیم آن هم بخاطر اینکه بچه‌ها می خواستند حفظ توپ کنند این اتفاق افتاد منتهی برای بازی بعدی برنامه داریم.

رزاقی‌راد در خصوص بازی تیمش در جام حذفی اظهار کرد: ما برای این بازی به عنوان یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم بازیکنان جوان‌مان‌ را در آن مسابقه بازی می دهیم چون برای ما لیگ مهم است. نتیجه بازی‌های جام حذفی برای ما مهم نیست چون با دید بازی تدارکاتی در مسابقات جام حذفی شرکت می کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص بازی بعدی تیمش در لیگ برابر ون‌پارس هم گفت: ون‌پارس در 6 هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و از زمانی که آقای توتونی به این تیم آمده‌اند تاکتیک مناسب تیمش را پیدا کرده ما هم تلاش‌مان‌ را می‌کنیم تا دست پر از اصفهان برگردیم.

وی در مورد داوری بازی بیان کرد: داور در دو صحنه نزدیک به صحنه نبود و تصمیمات سهوی را گرفت ولی در کل قضاوت خوبی را انجام داد.

رزاقی‌راد در واکنش به این موضوع که بین هواداران پارس جنوبی دو دستگی وجود دارد؛ گفت: اون دسته‌ از هوادارانی که امروز تشویق می کردند من 2 سال اینجا هستم آنها را می شناسم و آن چند نفری که امروز آمده بودند من تابحال آنها را ندیده بودم و می دانم که از کجا خط می گیرند؛ آن شخصی که در گروه‌های هواداری بیانیه می دهد و خودش را علامه دهر می داند تنها افتخارش این بوده که بازی پارس و پرسپولیس را از نزدیک دیده و خودش را کارشناس فوتبال می داند و بیانیه می‌دهد؛ بعد از بازی شمس آذر همین شخص آمد و گفت برنامه تاکتیکی را من دادم! به همین دوستان هوادار گفته بود، اصلا مهم نیست می‌خواهم بگویم این رویه خوب نیست با کسی خصومت شخصی دارید این حرکات درست و جالب نیست بازی ۹۰ دقیقه است من که می روم بازیکن هم فصل بعد قراردادش تمام می شود و از تیم می رود؛ تیم‌تان که می ماند؛ تیم دو بر یک جلو است یک سری شروع کردند به حیا کن و رها کن و بد و بیراه. به بازیکنی که مقابل شمس آذر پنالتی از دست داده فحاشی می کنند معلوم است اینها هوادار نیستند اینها آمدند تیم جم را تخریب کنند اگر هوادار باشند 90 دقیقه صبر و بعد از باخت می آیند و انتقاد درستی می کنند ولی اینکه وسط بازی چنین شعاری را می دهند مشخص است که با تیم پارس جم مشکل دارند اینها نمی خواهند تیم بالا بیاید دلیل این هم که نمی خواهند تیم صعود کند فقط خدا می داند و آنها را به خدا واگذارشان می کنم.






نظـــرات شمـــا