کد خبر: 79138
تاریخ انتشار: سه شنبه 16 اسفند 1401 - 12:45   7 March 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

 
به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور ظهر امروز از ساعت 12:30 در محل سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ برگزار شد.
 
این مراسم با حضور سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی نمایندگان تیم های حاضر در این مرحله، ستار همدانی و اسماعیل حلالی دو پیشکسوت باشگاه استقلال و پرسپولیس به عنوان مهمانان ویژه برگزار شد. 
 
در این مراسم ابتدا برای تعیین ورزشگاه میزبان فینال جام حذفی قرعه کشی انجام شد که بر اساس قرعه صورت گرفته ورزشگاه در حال تکمیل شهدای مس کرمان به عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور انتخاب شد. با اعلام امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی در صورتی که این ورزشگاه تا  زمان برگزاری فینال جام حذفی که در اوایل خرداد ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود تکمیل نشود فینال جام حذفی در ورزشگاه هایی که در اولویت های بعدی قرار دارند برگزار خواهد شد.
 
بر اساس قرعه صورت‌گرفته ورزشگاههای یادگار امام(ره) تبریز، ورزشگاه نقش جهان، ورزشگاه شهدای فولاد آره نا و ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در اولویت های دوم تا پنجم قرار دارند.
 
همچنین با اعلام امیرحسین روشنک مسابقات این مرحله از رقابت ها روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
 
قرعه کشی این مرحله با حضور 8 تیم صعود کننده از مرحله یک هشتم نهایی برگزار و در پایان بر اساس قرعه انجام شده مسابقات این مرحله به شرح زیر مشخص شدند.
 
ترتیب میزبان و میهمان رعایت شده است:
پارس جنوبی جم - استقلال
پرسپولیس - برنده گل‌گهر سیرجان - فولاد خوزستان
نساجی مازندران - پیکان تهران
استقلال ملاثانی - هوادار تهران





نظـــرات شمـــا