کد خبر: 79162
تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1401 - 18:41   19 March 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی جم؛ تیم در آستانه سقوط بود؛ بوقچی‌ها در لانه‌هایشان بودند!عده‌ای بر این تیم چمبره زده و کانون توطئه هستند!

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایمان رزاقی‌راد سرمربی سابق پارس جنوبی جم یک روز پس از برکناری از این تیم؛ با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم خداحافظی و برای بازیکنانش در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

 

انتشار متن خداحافظی از سوی رزاقی‌راد؛ موجی از واکنش‌ها را بدنبال داشت که در یکی از این واکنش‌ها حمید افشاری مدیرعامل سابق باشگاه پارس جنوبی با انتشار کامنتی جالب زیر پست خداحافظی رزاقی‌راد؛ اتفاقات پشت پرده در این باشگاه را افشا کرد.

 

افشاری نوشت: درود بر ایمان عزیز، روزی که من به جنابعالی پیشنهاد دادم مسئولیت تیم را قبول کنی تقریباً از همه مشکلات ناملایمتی‌ها و رفتارهای غیر اخلاقی عده‌ای قلیل که این تیم را ملک شخصی پدرانشان می دانند کاملاً خبر داشتم، کسانی که سالهاست بر این تیم چمبره زده و اجازه نمی دهند مدیریت، کادر و اعضای تیم کار خودشان را انجام دهند، چند نفر قلیل، اندک، مزدور و معلوم الحال تحت هر عنوانی با توهین، افترا و هوچی‌گری به دنبال برهم زدن جو تیم برای عدم نتیجه گیری بودند. همین هایی که فردای بازی با رسانه و برنامه ریزی شده و سازمان یافته تیم را بر هم می ریختند و بعد ادعای دلسوزی و دایه مهربان تر از مادر می کردند و خوشحال از وضع موجود و فشار بر مدیریت برای تغییر مدیر، مربی، بازیکن و...

 

وقتی من تیم را تحویل گرفتم پنجره بسته بود و بازی اول را باخت زدند، حتی یک قرارداد هم ثبت نشده بود، لباس نداشتیم، وضعیت خوابگاه، بودجه و... مشخص نبود و تیم را در بدترین شرایط به من تحویل دادند، با این وجود پنجره را من باز کردم، مشکلات باشگاه را من در فیفا با نامه‌نگاری حل کردم، در شرایطی که باشگاه به خاطر سوء مدیریت مدیران قبلی در حال سقوط به دسته سوم بود شب قبل از بازی دوم که این بوقچی‌ها و رسانه‌ای‌های معروف در سوراخ‌هایشان مخفی شده بودند ایمیل فیفا را دریافت کردم و با وضعیت آشفته و به هم ریخته فقط وارد مسابقات شدیم.

 

بعد از عدم نتیجه گیری در ابتدای فصل به خاطر مشکلات عدیده که ذکر شد فوراً بوقچی‌ها، اشک‌ریز ها و کانون‌های توطئه از لانه هایشان خارج شده و شروع به تخریب، افترا و ناسزا به همه ارکان باشگاه و خصوصا به بنده کردند و مدیریت من را باعث همه مشکلات با وجود باز کردن پنجره نقل و انتقالات، جلوگیری از سقوط به دسته سوم و جذب رزاقی راد جوان و تحصیل کرده و جذب ۲۰ بازیکن جوان فقط با مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان برای ۳ سال دانستند و همه و همه را زیر پا لگد مال کردند و علاوه بر آن بر من فشار آوردند که شما را اخراج کنم اما من مقاومت کردم و خودم اخراج شدم ولی روی اصولم پا نگذاشتم.

 

الان هم شما خوشحال باش که سه سال پاک، سالم و بدون هرگونه ارتباط با دلالیسم و زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و انسانی از تیم رفتی. برای من خیلی از مسائل روشن است و گذر زمان همه را نشان خواهد داد، مدیریت چندین و چند باره آقایان، حضور مربیان و بازیکنان نیم فصلی و دلالی بدون حساب و کتاب و ارتباط با بوقچی ها و رسانه های دو هزاری با دوستان و ... همه روشن خواهد شد.

 

در پایان یادآور می شوم شما یکی از با ثبات ترین، با دانش ترین و سالم ترین مربیان بودی که در این تیم زحمت کشیدی، هرجا هستی موفق و موید باشی برادر عزیزم. یدالله فوق ایدیهم؛ عزت و ذلت دست خداست.






نظـــرات شمـــا