کد خبر: 79169
تاریخ انتشار: دوشنبه 7 فروردین 1402 - 14:10   27 March 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مهدی قایدی این بار به نظر می رسد از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت نشده است، ناراحت نیست و منتظر اتفاقات بهتر در آینده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی قایدی بعد از جدایی از شباب الاهلی و حضور قرضی در تیم استقلال با اشتیاق بازی دوباره در ترکیب آبی را آغاز کرد و خوش هم درخشید و به اردوی تیم ملی دعوت شد. او به دنبال تجربه دومین حضور در جام جهانی بود. بار اول او به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی حاضر شد و همراهی تیم ملی در جام جهانی 2022 می توانست دومین حضور او در این تورنمنت بزرگ باشد اما کارلوس کی روش به این نتیجه رسید که مهدی قایدی را در تهران جا بگذارد و این موجب ناراحتی مهدی قایدی شد تا جایی که از نظر روحی و روانی افت کرد. او هفته ها نتوانست در ترکیب تیم استقلال همان مهدی قایدی همیشگی باشد. ریکاردو ساپینتو هم در یکی از کنفرانس های خبری به این موضوع اشاره کرد و ناتوانی مهدی قایدی در خلق موقعیت و گلزنی را به مشکلات روحی و روانی اش ناشی از خط خوردن از تیم ملی ربط داد.

 

مهدی قایدی اما به ترکیب استقلال برگشت و اینروزها یکی از خوب های تیم آبی بشمار می رود. در آخرین بازی استقلال در برابر فولاد مهدی قایدی زننده یکی از گل های تیمش بود و با این حسن ختام انتظار داشت، یکی از مدعوین تیم ملی باشد اما این بار هم در لیست قرار نگرفت. عکس هایی که از مهدی قایدی در تمرینات مخابره می شود، عکس های شادی است. به نظر مهدی قایدی کنار آمدن با تصمیم سرمربی و حفظ روحیه و تلاش برای تغییر وضعیت را به خوبی یاد گرفته است و این راهی است که به طور حتم با توجه به توانمندی هایش می تواند وضعیت را برای او تغییر دهد. نکته ای که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی هم بدان اشاره کرد و گفت مهدی قایدی در صورت تلاش بیشتر به اردوی تیم ملی دعوت می شود. این حرف امیر قلعه نویی بدین معنی نیست که مهدی قایدی در بازی های قبلی استقلال کم تلاش بوده. شاید متذکر این نکته است، مهدی قایدی همان طور که در حمله بازیکن موثری است باید در دفاع هم به تیمش کمک کند و این نیازمند تلاش بیشتر است.






نظـــرات شمـــا