کد خبر: 8507
تاریخ انتشار: پنج شنبه 9 فروردین 1397 - 21:00   29 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود گفت: بازی در رشت مقابل سپیدرود با شرایطی که در جدول دارد و در حضور تماشاگرانش، کار سختی است. همچنین می‌دانیم که بازی در زمین چمن مصنوعی کار سختی است

به گزارش ورزش بوشهر؛ تارتار افزود: تمهیدات لازم برای این دیدار را اندیشیده‌ایم و مصمم هستیم که سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم. برای برد به رشت آمده‌ایم و با توجه به تفکری که در دو تیم وجود دارد معتقدم تماشاگران شاهد یک بازی جذاب خواهند بود. امیدوارم با ارائه یک بازی هدفمند به سه متیاز برسیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره افت این تیم نسبت به اوایل فصل گفت: طبیعی بود که نتوانیم مانند ابتدای فصل نتیجه بگیریم. تیم ما در آن زمان برای حریفان ناشناخته بود اما در ادامه لیگ تیم‌ها ما را جدی گرفتند و بسیاری از آنها برای نباختن به میدان آمدند و تدافعی بازی کردند. یکسری مشکلات دیگر هم داریم که الان نمی‌خواهم به آنها اشاره کنم. در هر صورت همه تمرکزما بر روی دیدار فردا با سپیدرود است.

تارتار درباره غایبان تیمش عنوان کرد: ابراهیم صالحی محروم است و میثم تیموری و حسین پورامینی نیز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم سپیدرود را تهد فشار قرار دهیم. می‌دانیم که نباید مقابل این تیم عقب بازی کنیم چرا که حریف از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره حواشی دیدار رفت این دو تیم گفت: اگر در‌ آن بازی تماشاگران سپیدرود را ناراحت کردم عذرخواهی می‌کنم چون واقعا منظوری نداشتم، همه ما می‌دانیم که حرمت تیم سپیدرود در دیدار رفت حفظ شد. من هم فقط می‌خواستم که هواداران تیم ما به ورزشگاه بیایند. به هر حال اگر آنها از من ناراحت هستند عذرخواهی می‌کنم.

تارتار در پایان در خصوص شرایط دیگر تیم شهر رشت یعنی داماش گفت: من امروز در محل برگزاری دیدار این تیم حضور یافتم واقعا از اینکه داماش در لیگ دو است ناراحتم چرا که خاطرات خوبی با این تیم دارم و امیدوارم داماش شرایط خوبی پیدا کند.






نظـــرات شمـــا