کد خبر: 9500
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 21:04   4 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: عملکرد تیم داوری بازی این تیم با ایرانجوان بوشهر ضعیف و رضایت بخش نبود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، علیرضا مرزبان چهارشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیم شهرداری ماهشهر برابر ایرانجوان بوشهر افزود: برای داوری بازی های لیگ باید افرادی با توانمندی بالا مدیریتی انتخاب شوند.


وی بیان کرد: در جریان بازی تیم شهرداری ماهشهر و ایرانجوان بوشهر تمام خطاهای 60 به 40 به سود تیم حریف اعلام شد که این امر ضربه زیادی به تیم ماهشهر زد.


مرزبان همچنین با انتقاد از رفتارهای داوری این دیدار اضافه کرد: تمام رفتارهای داور برای بازیکنان تحریک آمیز و آنها را وادار به اعتراض کرد.


وی یادآور شد: بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر در همان نیمه نخست می توانستند با موقعیت ایده آلی که داشتند نتیجه بازی را تغییر دهند ولی موفق به کسب این مهم نشدند.


مرزبان افزود: در مجموع از بازیکنان به دلیل گل نشدن این صحنه ناراضی هستم هر چند که آنها با از دست دادن این موقعیت با دل و جان برای کسب پیروزی جنگیدند.


وی در ارتباط با فوتبال بوشهر نیز گفت: بوشهر برای پیشرفت در فوتبال به اتحادی درونی نیاز دارد و مسئولان آن باید بیش از پیش از راه منابع دولتی به حمایت از فوتبال این شهر بپردازند.


مرزبان یادآور شد: تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعنوان یکی از تیم هایی که مقطعی در لیگ برتر حضور داشت جای خالی آن در سطح اول فوتبال کشور احساس می شود./ایرنا






نظـــرات شمـــا