کد خبر: 9509
تاریخ انتشار: جمعه 17 فروردین 1397 - 22:00   6 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یک امتیاز هم مقابل پارس جنوبی از ۳ امتیاز کمتر نیست.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که امروز زحمت زیادی کشیدند و یک امتیاز هم از ۳ امتیاز کمتر نیست. خدا را شکر می کنیم و از هوادارانمان تشکر می کنیم که از خوزستان به اینجا آمدند. این امتیاز را به کشته های اهواز تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد:همان طور که اشاره کردم یک امتیاز بازی امروز هم برای ما ارزشمند بود. ما برای گرفتن سهمیه آسیایی می‌جنگیم و بازی امروز حساسیت زیادی داشت.

پورموسوی درباره اینکه هواداران به وقت کشی‌های حامد لک معترض بودند افزود: او وقت کشی نکرد. فقط در حال مدیریت کردن زمان بازی بود. ما هجومی‌ترین ترکیب خود را به زمین فرستادیم و اگر برای وقت کشی به زمین می آمدیم که ترکیب هجومی را راهی زمین نمی‌کردیم.

سرمربی فولاد در خصوص داوری بازی امروز هم تصریح کرد: به نظرم داور بازی امروز خوب بود و قضاوت خوبی هم در بازی انجام داد.

وی درباره نبود عبدالله کریمی در این بازی هم تصریح کرد: کرمی از بهترین بازیکنان ماست اما امروز از بازیکنان آکادمی خودمان هم استفاده کردیم. ما یک تیم هستیم و همه تیم ما روی یک بازیکن نمی چرخد. ما باید از همه بازیکنان خودمان استفاده کنیم و کسی نیستم که بخواهم بهانه تراشی کنم. ما یک تیم داریم و باید از همه بازیکنان خودمان استفاده کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه قبل از حضور در جم گفته بودید این شهر امکانات ندارد و خواستید حاشیه سازی کنید افزود: به جان پدرم من چنین حرفی نزدم. یک خبرنگار در این باره از من سوالی پرسید اما چنین حرفی که از قول من عنوان شده حرف من نیست. این موضوع را صد در صد تکذیب می کنم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه او از پیراهن مشکی استفاده می ‌ند و شایعه سحر و جادو در این باره وجود دارد ادامه داد: در فوتبال ایران رسم بر این است که کمک مربیان لباس ورزشی می پوشند اما این پیراهن مشکی، هشتمین پیراهن مشکی من است و دکمه‌های آن هم سفید است. اگر فقط یک پیراهن داشتم شاید بحث سحر و جادو بود اما من ۸ لباس دارم که شکل آن ها با هم فرق دارد. ما با لباس مشکی من هم ۳ بازی پشت هم باختیم و هفته قبل بردیم و امروز هم مساوی کردیم.

وی افزود: اینکه می‌گویید من به دنبال وقت کشی بودم را قبول ندارم. ما اگر برای برد به زمین نیامده بودیم که هاشمی، حقدوست و ... را به بازی نمی فرستادم. ما در بازی امروز به دنبال تساوی نبودیم و برای گرفتن ۳ امتیاز کامل وارد زمین شدیم. خوشبختانه هنوز هم به گرفتن سهمیه آسیایی امیدوار هستیم و این شانس را داریم که به این مهم برسیم.

پورموسوی درباره اختلافاتش با مهدی تارتار هم خاطرنشان کرد: ما اختلافی با هم نداریم. هیچ شکایتی هم علیه او به کمیته اخلاق نکردم و کسی نمی‌تواند بگوید که من از تارتار شکایت کرده‌ام.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص تماشاگران پارس جنوبی هم اظهار داشت: تماشاگران و هواداران خوبی از پارس جنوبی حمایت می‌کند و من به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 






نظـــرات شمـــا