کد خبر: 9554
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 فروردین 1397 - 19:30   17 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: داوران در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور 11 پنالتی و سه گل مسلم برای این تیم نگرفتند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ علی لطیفی سه شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این در حالی است که کمیته داوران نیز در اظهارات خود 11 پنالتی را حق تیم اکسین دانسته است.


وی بیان کرد: تیم اکسین تنها پنج روز مانده به شروع مسابقات لیگ یک بسته شد و اگر داوری ها عادلانه بود برای این تیم معجزه رخ می داد و تیمی که همه انتظار سقوط آن داشتند اکنون مدعی قهرمانی بود.


لطیفی ادامه داد: اکسین البرز در فصل جاری با بودجه ای معادل یک ششم بودجه فصل قبل بسته شد و از لحاظ مالی در بین 16 تیم لیگ یک در رده چهاردهم قرار دارد.


لطیفی اظهار داشت: در حالی که انتظاری از تیم اکسین وجود نداشت ولی این تیم 30 هفته در بین مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشت.


وی افزود: با توجه به اینکه در ادامه بازی ها اکسین دغدغه سقوط و صعود ندارد ولی با این حال با تمام قوا در برابر حریفان ظاهر شده تا فوتبال پاک را به نمایش بگذارد.


لطیفی ادامه داد: در برابر فجر سپاسی که تیم اکسین البرز نتیجه را واگذار کرد نبودنم در کنار خط (به دلیل محرومیت) باعث شد تیم به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکند.






نظـــرات شمـــا