کد خبر: 9577
تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 20:00   25 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در چارچوب هفته نهم مرحله نهایی لیگ دو فوتبال کشور تیم های نفت و گاز گچساران و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این دیدار که برای نفتی ها از حساسیت بالایی برخوردار بود با استقبال خوب تماشاگران گچسارانی همراه بود . شاهینی‌ها هم با یک تساوی صعود خود را مسجل می‌کردند.

 در دقایق ابتدایی  نفتی ها با کنترل بازی چند موقعیت خطرناک بروی دروازه شاهین ایجاد کردند که البته با بی دقتی مهاجمین نفت از دست رفت .

در ادامه و در دقیقه ۲۰ توپ ارسالی پشت سر علی جهانگیری  مدافع نفت و گاز  هافبک شاهین را در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک پاس زیبا در محوطه جریمه میلاد صارمی هافبک گلزن بوشهری ها را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که این بازیکن قدر فرصت را دانست و با یک شوت تماشایی گل اول شاهین را به ثمر رساند . در حالی که به اواخر نیمه اول نزدیک می شدیم فشار حملات نفتی ها بیشتر و بیشتر شد تا اینکه سانتر علی حدادی به دست بازیکن شاهین بوشهر برخورد کرد و داور مسابقه بلافاصله سوت خود را به نشانه خطای پنالتی به صدا در آورد و فرشید علیزاده کاپیتان گچسارانی ها با زدن گل تساوی در دقیقه ۴۶ نیمه اول خوشحالی را به هواداران نفت و گاز هدیه کرد و نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

 در نیمه دوم هر دو تیم با احتیاط بازی را آغاز کردند ولی رفته رفته بازهم این تیم میزبان بود که چند موقعیت خوب گلزنی بروی دروازه شاهین ایجاد کردند که هیچ یک تبدیل به گل نشد در این نیمه اسماعیل هاشمی هافبک تیم فوتبال نفت و گاز با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شرایط به نفع شاهین شود و از فشار حملات حریف نیز کاسته شود. پاشازاده و تیمش بخوبی در نیمه دوم بازی را مدیریت کردند تا در نهایت این دیدار  با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد.

 

 

نفت و گاز گچساران با کسب این تساوی ۱۵ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول قرار دارد و شاهین شهرداری بوشهر نیز با کسب این یک امتیاز ، ۲۱ امتیازی شد و رسما لیگ یکی شد .

 

❇️نتایج نهایی

⚽️نفت و گاز گچساران 1 شاهین شهرداری بوشهر 1
⚽️شهرداری بندرعباس 3 سردار بوکان 0 (عدم حضور سردار)
⚽️داماش گیلان 2 پالایش نفت آبادان 1

 

  






نظـــرات شمـــا