کد خبر: 9584
تاریخ انتشار: جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 19:10   27 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: شاگردان مهدی تارتار در آخرین دیدار خود برابر تیم سقوط کرده سیاه جامگان قرار گرفتند و توانستند به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، از بازی های هفته پایانی لیگ هفدهم دو تیم سیاه جامگان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه ثامن مشهد به دیدار یکدیگر رفتند. دیداری که در نهایت سه امتیاز آن متعلق به تیم مهمان بود. تنها گل تیم پارس جنوبی در این دیدار توسط محمد نوری به ثمر رسید.

 

هفته سی ام لیگ هفدهم، شنبه 07/02/97، ساعت 17، ورزشگاه ثامن مشهد
داور: پیمان فرخی مهر                    کمک ها: رحیم حاجی لو، مهرداد نجفی

 

سیاه جامگان: محمدحسین عین افشار، محسن آقایی، سبحان خاقانی، محمدمهدی عسگری، حسین بهرامی، وحید عسگری، سجاد دانای باغکی، امیرحسین صالحی، قاسم دهنوی، حسین زامهران و یونس شاکری

سرمربی: داود مهابادی

 

پارس جنوبی جم: احمد گوهری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، سعید محمدی فرد، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف اللهی، محمد نوری و ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار

 

شرح گل:

سیاه جامگان 0 پارس جنوبی جم 1(دقیقه 21، محمد نوری): ارسال بلند توپ از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر محمد نوری دروازه سیاه جامگان را به خطر انداخت اما عین افشار این توپ را از روی خط برگشت داد تا در بازگشت باز هم نوری بتواند با ضربه ای دقیق از فرصت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرد.

 

شرح بازی:

این بازی در حالی آغاز شد که جمی ها خوب می دانستند برای حضور در رتبه پنجم جدول رده بندی باید این دیدار را به سود خود به پایان برسانند و به همین دلیل نیز حملات خود را از ابتدای بازی آغاز کردند. آنها با حملات خود در همان نیمه اول موفق شدند توسط کاپیتان و هافبک باتجربه خود یعنی محمد نوری دروازه حریف خود را باز کنند. این گل در دقیقه 21 به ثمر رسید و دو تیم تا پایان نیمه اول موفق نشدند به دروازه یکدیگر برسند. اتفاقی در نیمه دوم نیز افتاد و این بار برخلاف نیمه اول بازی کم افت و خیزتری را شاهد بودیم و دو تیم هرگز نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند تا در نهایت این شاگردان مهدی تارتار باشند که به سه امتیاز بازی دست پیدا کردند.

اکنون پارس جنوبی جم در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر موفق شد ادامه حضور خود را با کسب رتبه ای مناسب بیمه کند تا همچنان در سطح اول فوتبال ایران بماند. آنها هم اکنون 47 امتیازی شدند و توانستند پس از تیم های پرسپولیس و ذوب آهن و استقلال و سایپا در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند. در طرف مقابل سیاه جامگان که پیش از این نیز سقوط خود را به لیگ دسته اول محرز کرده بودند پس از این دیدار نیز همچنان 15 امتیازی باقی ماندند تا قعرنشین لیگ هفدهم قرار بگیرند.

 

اتفاق ویژه:

پارس جنوبی جم در اولین فصل حضور خود موفق شد در رتبه ای مناسب حضور پیدا کنند. آنها که در نیم فصل اول عملکردی خیره کننده داشتند در نهایت توانستند به امتیازات مورد نظر خود دست پیدا کنند و در حالی که می توانستند به عنوان یکی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند که در نهایت این اتفاق نیفتاد تا این تیم جمی مقام پنجم جدول رده بندی را از آن خود کند و بهترین نتیجه را از اولین حضور لیگ برتری خود به دست بیاورد.

 

بهترین بازیکن:

محمد نوری در دیدار امروز توانست گل زیبایی برای تیمش به ثمر برساند. کاپیتان جمی ها که پس از حضور در این تیم موفق شد ناکامی خود با پیراهن تراکتورسازی را جبران کند در دیدار امروز با گل حساس خود مقام پنجمی را برای پارس جنوبی جم به ارمغان بیاورد.

 

  






نظـــرات شمـــا