کد خبر: 99311
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1402 - 12:50   18 February 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تورنمنت بین‌المللی کربلا با قهرمانی تیم میزبان و نائب قهرمانی رسانه ورزش بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ورزش بوشهر؛ کاروان ورزشی رسانه ورزش بوشهر با دعوت نامه رسمی باشگاه لیگ برتری کربلا راهی عراق شد و استقبال باشکوهی از رسانه ورزش بوشهر از سوی اهالی فوتبال کربلا صورت گرفت. یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هتل‌های کربلا محل اسکان رسانه ورزش بوشهر بود، 

حاج قاسم عراق فرمانده الحشد الشعبی بانی برگزاری این تورنمنت چهارجانبه شهر کربلا بود و نیروهای الحشدالشعبی امنیت هتل تیم فوتبال رسانه ورزش را برعهده داشتند!

 

جلسه‌ی مهمی بین حسن غریبی مدیر رسانه ورزش بوشهر و مدیران باشگاه کربلا با حضور حاج قاسم برگزار شد و به پیشنهاد طرف عراقی قرار شد در آینده این تورنمنت وسعت بیشتری بگیرد و با حضور تیم‌هایی از کشورهای عراق، سوریه، لبنان و ایران برگزار گردد که مورد تصویب حاضرین قرار گرفت.

 

در روز اول این رقابت‌ها رسانه ورزش بوشهر و منتخب نجف اشرف به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی به تساوی یک بر یک رضایت دادند و در نهایت در ضیافت پنالتی‌ها رسانه ورزش بوشهر با نتیجه چهار بر دو راهی فینال شد.

 

در دیگر دیدار هم منتخب پیشکسوتان کربلا به مصاف شهدا ایلام رفت و با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد تا دیگر فینالیست این رقابت‌ها شود.

 

در بازی فینال که زیر باران شدید بین تیم های منتخب کربلا و رسانه ورزش بوشهر در ورزشگاه اختصاصی باشگاه کربلا برگزار شد حاج قاسم فرمانده الحشدالشعبی هم حضور داشت. فینال تورنمنت بين‌المللی کربلا میان رسانه ورزش بوشهر و منتخب پیشکسوتان کربلا برگزار شد. دیداری جذاب و زیبا زیر بارش باران که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت و منتخب پیشکسوتان کربلا قهرمان شود. رسانه ورزشی‌ها در آخرین دقیقه بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شدند اما توپ به گل تبدیل نشد و به نائب قهرمانی این مسابقات بین‌الملی بسنده کردند.

 

در دیدار رده‌بندی هم منتخب نجف اشرف در ضربات پنالتی موفق به شکست شهدا ایلام شد و به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

 

لازم به ذکر است دومین دوره این تورنمنت به میزبانی کربلا و با حضور تیم‌های منتخب پیشکسوتان کربلا، منتخب نجف اشرف، شهدا ایلام و رسانه ورزش بوشهر برگزار گردید.

 

       






نظـــرات شمـــا