کد خبر: 4660
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1396 - 22:00   26 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هفته ششم هم برای ایرانجوان بوشهر خوش یمن نبود. و ای کاش لااقل این بازی را که همیشه کری ها و حساسیتهای خاص خودش را دارد با موفقیت پشت سر می گذاشتیم.

به گزارش ورزش بوشهر؛ ای کاش لااقل این بازی را که همیشه کری ها و حساسیتهای خاص خودش را دارد با موفقیت پشت سر می گذاشتیم. در این شش هفته به همان اندازه که مفتخر را تنها دیدیم، حاج علی وزیری هم تنها و غریب دیدیم، با یک بار چند برابری که هم باید غصه نتیجه بازی ها را می خورد و هم پول می آورد و آبروداری می کرد. معلوم است که این روزها رفتار و ذهنیت فنی آقای مدیرعامل هم روی مدار تیزبینی و هوشیاری نمی چرخد.

چطور می شود یک باشگاه با این همه آدم های فوتبالی و خبره کیلومترها آن طرف تر از خود را ببیند و دلگرم را جایگزین مفتخر کند، اما کنار دست خود را نبیند و از آن بگذرد. ایرانجوان در طول حیات عمر خود در لیگ یک کشور بهترین نتایج و رفتن به پلی آف را با خرمزی تجربه کرده است. کسی که الان هم جزء هیئت مدیره باشگاه می باشد. اما او را ندیدیم و یا نخواستیم ببینیم.

آقای وزیری را همه می شناسند او هیچ وقت زیر بار تصمیمات احساسی نمی رود اما واقعا این تصمیمات را چه کسی یا کسانی برای او و باشگاه می گیرند. به هر حال همه آرزوی سربلندی ایرانجوان را دارند چه با مفتخر و دلگرم و یا کس دیگر.






نظـــرات شمـــا