کد خبر: 8515
تاریخ انتشار: شنبه 11 فروردین 1397 - 14:00   31 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: نسلی جدید در راه است ، محبی، پولادی، کریم زاده نمایندگان نسل جدید

یادداشت : عبدالرضا کللی

در کنار نتایج درخشان این روزهای تیم شاهین شهرداری بوشهر در رقابتهای لیگ دسته 2 باشگاههای کشور که همه ورزشدوستان را برای صعود و حضور پرقدرت این تیم در لیگ دسته یک کشور امیدوار کرده است، آنچه که چشم نوازتر جلوه می کند حضور بازیکنان جوان و پدیده ای است که این روزها در کنار بازیکنان با تجربه تیم بزرگی می کنند.

 

میدان دادن به برخی از جوانان بوشهری در ترکیب تیم شاهین شهرداری از ابتدای فصل و همچنین تا کنون که ادامه دارد نوید روزهای درخشانی برای ظهور دیگر پدیده ها می دهد.

 

در دیدار حساس شاگردان مهدی پاشازاده با داماش گیلان شاهد حضور محمد محبی، حسن پولادی و متین کریم زاده بودیم که هر سه عملکرد قابل قبولی را ارائه دادند. در کنار این سه بازیکن ، بازیکنان دیگری نظیر محمدصادق غریبی، محمد مشایخ، یوسف صبری، حسین احمدی، محمد امین حیدری، محمد حسین هوپناه، امیر حسین موسایی، مهران حاجب و... در تمرینات تیم هستند و منتظر فرصت برای عرض اندام هستند.

 

بازیکنان ذکر شده بالا همگی سرشار از استعداد و محصول سالها تلاش مربیان باشگاه در تیمهای پایه بوده اند که این زنچیره پرورش بازیکن همچنان در تیمهای پایه وجود دارد و اگر به تیمهای نونهالان ، زیر 15 سال، نوجوانان و جوانان شاهین شهرداری سری بزنیم متوجه خواهیم شد که نسلی جدید از بازیکنان مستعد در راه است بازیکنانی در این تیمها حضور دارند که در سالهای آتی، آینده تیم بزرگسالان را تامین و تضمین خواهند کرد.

 

حرکت سازنده باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در سه سال اخیر باعث بوجود آمدن مجموعه ای قدرتمند و هدفمند در تیمهای پایه این باشگاه شده و امید است در کنار برنامه های منظمی که از سالهای گذشته و هم اکنون هیات فوتبال استان بوشهر در برگزاری رقابتهای رده های مختلف پایه دارد و توجه ویژه تر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به تیمهای پایه و بخصوص مربیان زحمتکش این رده این روند روبه رشد و سازنده همچنان تداوم یابد.

 






نظـــرات شمـــا