کد خبر: 4664
تاریخ انتشار: دوشنبه 3 مهر 1396 - 10:20   25 September 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هفته ششم با عدم نتیجه گیری برای ایرانجوان بوشهر تمام شد تا مفتخر برای بار دوم خداحافظی کند و استعفا دهد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ .مدیرعامل ایرانجوان بوشهر در این خصوص گفت: هنوز چیزی به دست من نرسیده(میخندد) ولی خوب چیزایی رو در این مورد شنیدم. سعید جزء جدا نشدنی خانواده ایرانجوان هست خیلی از مشکلات را بخاطر ایرانجوان پذیرفته و با همه وجودش برای این تیم زحمت کشیده نه تنها این فصل از سال قبل و ... من به شرطی استعفای سعید را قبول می کنم که در کنار تیم باشد و از بدنه باشگاه جدا نشود.

 

مدیرعامل ایرانجوان در خصوص آخرین وضعیت باشگاه افزود: خوب به هر ترتیب باشگاهی که مسولین و مدیران قبلی آن علاقه زیادی به این تیم داشتند و همیشه و همه جا وانمود می کنند برای بزرگی ایرانجوان تلاش می کنند ولی کلید باشگاه را نمی دهند تا بتوانیم از محیط باشگاه استفاده کنیم و مشکلات دیگری را پیش روی ما قرار می دهند چطوری می تواند باشه؟؟!! ولی به لطف خدا و همت بچه های ایرانجوان تمام سعیمون را می کنیم مشکلی بوجود نیاید و احساس کمبودی برای بازیکنان نداشته باشیم.

 

وزیری ادامه داد: گزینه هایی داشتیم،آقای دلگرم و یکی دو تا مربی خارج از استان، سعی می کنیم خیلی زود وضعیت سرمربی را معلوم کنیم  با جلسه و مشورت گرفتن از افرادی که می توانند با توجه به تجربه شان کمک کنند تا شوک مثبتی به تیم داده باشیم.

 

مدیرعامل ایرانجوان در خاتمه گفت: به هواداران می گویم که کوچکترین نگرانی نداشته باشند ایرانجوان در این فصل روزهای بسیار خوبی را خواهد داشت و در پایان می بینیم که جایگاهش همانی هست که هواداران می خواهند. ممکن است جزیکی دو تیم اول نباشیم ولی برای سال آینده برنامه ریزیهای بسیار خوبی داریم . بازیهای زیادی مانده تا آخر فصل که حتما نتیجه و امتیازش برای بچه های ماست.

 






نظـــرات شمـــا