کد خبر: 4704
تاریخ انتشار: چهارشنبه 12 مهر 1396 - 10:00   4 October 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز و از ساعت 15:30 دو تیم خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم می روند.

به گزارش ورزش بوشهر؛ تیم فوتبال خونه به خونه در هفته ششم مسابقات و در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان را با یک گل شکست دهد، تیم ایرانجوان نیز در ادامه روند ضعیف خود در خانه تیم فجر سپاسی را با یک گل مغلوب حریف خود شد.

 

بابلی ها از شش دیدار گذشته دو پیروزی، دو تساوی و دو شکست را بدست آورده اند و با 8 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملوان در مکان دهم جدول جای دارند، سرخ پوشان بوشهری نیز با دو تساوی و چهار شکست 2 امتیازی هستند و در رده هفدهم جدول قرار دارند.

 
بابلی ها در شش بازی گذشته نه گل به ثمر رسانده اند و شش گل نیز دریافت کرده اند، بوشهری ها نیز دو بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه تیم های مقابل شده اند در حالیکه هفت بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند. تا تقابل یکی از بهترین خطوط حمله و دفاعی لیگ جالب باشد.

 

تیم خونه به خونه که به مانند فصول گذشته در این فصل نیز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود تا بدین جای کار نتوانسته است چهره یک تیم مدعی را از خود به نمایش بگذارد. تیم ایرانجوان نیز به نظر می رسد به مانند چند فصل اخیر به فکر بقا در لیگ و شاید کسب جایگاهی مناسب است، اما در فصل جاری و طی هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده اند و در قعر جدول جا خوش کرده اند. باید دید با تغییری که در راس کادر فنی این تیم ایجاد شده و دلگرم بجای مفتخر سرمربی شده اس آیا شوک مثبت به این تیم وارده شده است؟

 

نتیجه این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و خونه به خونه با برد می تواند در جمع مدعیان حضور یابد و برد ایرانجوان هم می تواند این تیم را از مثلث سقوط موقتا خارج کند. نتیجه این دیدار می تواند شوک مثبت و منفی در جدول و بخصوص هر دو تیم بگذارد.

 

خونه به خونه مازندران – ایرانجوان بوشهر - ساعت 15:30 ورزشگاه هفتم تیر بابل

کوپال ناظمی-محمد جواد مداح-حافظ عظیمی-حامد صادقی جو- ناظر: محمد حسین اسدی

 

 

 

 

 

 






نظـــرات شمـــا