کد خبر: 101280
تاریخ انتشار: شنبه 26 اسفند 1402 - 14:38   16 March 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: نیروگاه اتمی بوشهر قهرمان سومین دوره مسابقات جوانان بسکتبال استان بوشهر شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی هیئت بسکتبال استان بوشهر؛ سومین دوره مسابقات لیگ جوانان استان که از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با حضور ۵ تیم اسپاد برازجان ،ساحل نشینان بوشهر، مامبا بوشهر،نیروگاه اتمی و اوج بوشهر به صورت رفت و برگشت برگزار گردید و در پایان تیم نیروگاه اتمی بوشهر مقام اول ساحل نشینان بوشهر مقام دوم و مامبا بوشهر مقام سومی مسابقات را کسب نمودند.

 

رضا رضازاده رئیس هیأت بسکتبال استان بوشهر هدف از برگزاری این مسابقات ترغیب و تشویق جوانان برای توسعه ورزش بسکتبال و همچنین آماده بودن در سطح کشوری بیان نمود. همچنین وی با اشاره به اینکه نسل جوانان نسل بسیار مهمی هستند بدلیل اینکه آخرین حضورشان در رده سنی پایه خواهد بود گفت: می‌بایست جوانان تلاش‌شان برای حضور در میادین بزرگ بسکتبال بیشتر کنند تا شاهد حضورشان در لیگ های کشوری باشیم و خیلی از بازیکنان بوده‌لند که در سنین ۱۷ سالگی شکوفا شده‌اند و امیدوارم شما جوانان هم در سطح اول کشور ببینم.

 

در پایان ضمن قدر دانی از عوامل هیأت؛ دبیر،کمیته داوران و کمیته مسابقات و همچنین کلیه مربیان و باشگاه ها که برای برگزاری لیگ جوانان تلاش نمودند قدردانی و مراسم اهدای جوایز برگزار گردید.

        






نظـــرات شمـــا