کد خبر: 111337
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 خرداد 1403 - 23:16   12 June 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فاز نخست پروژه جاده سلامت شهر وحدتیه بعنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرستان دشتستان شامل احداث پیست دوچرخه‌سواری، یک چمن طبیعی فوتبال و پیست اسکی در مراحل پایانی طراحی است و به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هر گونه اجرا و توسعه طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در استان بر اساس آمایش سرزمینی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه اعتبارات و احداث پروژه‌های ورزشی یکی از اهداف طرح آمایش سرزمینی است، گفت: در برخی از مناطق استان بعضا در احداث پروژه‌های ورزشی توازن وجود ندارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از کلنگ‌زنی فاز نخست پروژه جاده سلامت شهر وحدتیه خبر داد و افزود: بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرستان دشتستان در شهر وحدتیه در حال مراحل پایانی طراحی است و به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: فاز نخست این پروژه شامل احداث پیست دوچرخه‌سواری، یک چمن طبیعی فوتبال، پیست اسکی است همزمان با جاده سلامت کارخواهد شد که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

جمالی عنوان کرد: در فاز دوم پروژه یک سالن چندمنظوره به همراه سکوی تماشگران احداث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه از طریق مسوولیت‌های اجتماعی نفت عملیاتی خواهد شد.






نظـــرات شمـــا