کد خبر: 11704
تاریخ انتشار: شنبه 5 خرداد 1397 - 09:32   26 May 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس هیات قایقرانی استان بوشهرگفت: پروژ احداث کمپ بین المللی قایقرانی این استان(واقع در دهکده گردشگری بوشهر) 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ مهدی زارعی درگفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه شامل سکوی نگهداری قایق، سالن بدن سازی، دفتر مدیریت، دوش حمام، اسکله شناور، رختکن و خوابگاه است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون 110 میلیون تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و انتظار داریم با حمایت مسئولان کشوری و استانی بویژه استاندار ورزش دوست استان مابقی اعتبار مورد نیاز تامین شود.

زارعی ادامه داد: با اجرا پروژه یاد شده زمینه برگزاری مسابقات بین المللی و میزبانی اردوهای تیم ملی در بوشهر فراهم می شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر در چهار فصل و بویژه فصل های پاییز و زمستان از شرایط بسیار مناسبی برای میزبانی مسابقات بین المللی و اردوهای تیم ملی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: در اردیبهشت سال 96 با حضور وزیر ورزش پیست قایقرانی بوشهر کلنگ زنی شد که امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریع تر آغاز شود.

زارعی ادامه داد: در صورت تحقق این پروژه ظرفیت قابل توجهی برای قایقرانی استان بوشهر ایجاد و زمینه برای تبدیل این استان به قطب قایقرانی کشور فراهم می شود.

وی با اشاره به رتبه چهارمی هیات قایقرانی بوشهر در کشور اظهار کرد: در این ارزیابی که شاخصه های همچون برگزاری کلاس های مربیگری و آموزشی، میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ، میزبانی اردوهای تیم ملی تاثیر داشته استان بوشهر با کسب 740 امتیاز جایگاه چهارم کشور را کسب کرد.

زارعی گفت: این مهم در حالی رقم خورد که هیات قایقرانی استان بوشهر چند سالی تعطیل بوده و فعالیت های آن از 2 سال پیش از سرگرفته شده است.

وی گفت: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان حامی همیشگی ورزش استان نقشی چشمگیر در کسب این موفقیت بزرگ داشته است.






نظـــرات شمـــا