کد خبر: 13834
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 تیر 1397 - 14:00   10 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: تيم بيسبال نادري بعد از بيست سال افتخار آفريني در كشور و داشتن ١١ ملي پوش و قهرمانی و نايب قهرمانی ادوار گذشته با يك تصميم يك روزه نابود شد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این تیم با يك تصميم كاملا سليقه اي و شخصي توسط اعضاء هيئت مديره جديد باشگاه كنار گذاشته شد ، تيمي كه در سالهاي افتخار آفريني با بي مهري هاي زيادي روبرو بود همين آقايان به قول خود مديرعامل حتي حاظر به كمك كردن يك ريال به اين تيم نبودند و در طي اين بيست سال بازيكنان و كادر مربي گري با هزينه شخصي خود در مسابقات شركت ميكردند و با اين وجود هم اين اقايان حاظر به حتي يك قدرداني ساده يك بنر هم از اين تيم دريغ كردند.

 
بيسبال استان از سال ٧٥ در استان راه اندازي شد با توجه به بيشينه خود در رشته هاي محلي چگو خيلي سريع اين رشته رشد پيدا كرد و در سال ٩٤ با توجه به وجود ١٧ مليپوش ، تيم ليان پارسه نيز به عنوان نماينده دوم استان در ليگ يك اضافه شد با تيم نادري دو تيم در استان نماينده داشت.

 
ولي امسال بعد از تغیيرات بوجود آمده در باشگاه نادري و حذف پير خاك خورده باشگاه سيد غلامحسين امامزاده و تشكيل اعضاء هيئت مديره جديد كه خود جاي سوال دارد که چگونه و چرا ؟ آقاي مهيمني به عنوان مديرعامل باشگاه، تيم قديمي بيسبال كه بيست سال سابقه را يدك ميكشيد اخراج و تمام بازيكنان ليان پارسه را جايگزين تيم قبلي نادري نمود و با اين كار تيم ليان پارسه از حضور در مسابقات انصراف داد و نماينده استان تبديل به يك تيم شد.

 
با پيگيري هاي انجام شده با اداره ورزش و جوانان استان آقاي بهروزيانفرد مديركل و آقاي كشتكار معاون ورزشي اداره كل متاسفانه اداره كل حاضر به همكاري جهت حفظ سهميه استان و انتقال امتياز تيم ليان به تيم ديگري نشدند و سهميه استان حذف و نماينده خراسان به ليگ يك صعود كرد.


حال جاي سوال اينجاست كه چرا اين بازيكنان را كنار گذاشتند؟ اين بازيكنان دنبال حق خود بودند؟ حقي كه بابت آن از تمام زندگي و جواني خود گذشتند و فقط دنبال احترام و توجه بودند ولي متاسفانه هيچ كس نه توجه كرد نه احترام گذاشت! با وجود اين رفتار ها آیا بازیکنان بايد سر تعظيم جلو هيئت مديره‌اي فرود مي آوردند كه حتي حاضر به احترام هم به اين بازيكنان نبودند؟ اين هيئت مديره حتي سوال هم نكردند شما دوست داريد براي ما كار كنيد! فقط گفتند شما بايد و وظيفه داريد كه با ما كار كنید و در غیر این صورت حذف ميشويد.


چرا بازيكنان به هيئت مديره جواب منفي دادند؟

 

هيئت مديره تصميم گرفتند كه كل كادر فني و مربيان آنها را تغيير دهند و بازيكنان هم در جواب اين رفتار توهيني گفتند ما پشت كادري كه طي اين سالها مثل پدر براي ما بوده اند خالي نمي‌كنيم و اگر شما دوست داريد ما با اين شرايط با باشگاه كار ميكنيم: اول كل كادر تيم حفظ شود و دوم آنکه بي احترامي ها و كسري سالهاي پيش را جبران كنيد
خواسته بحقي كه بازيكنان به دليل زجري كه طي اين بيست سال كشيده بودند داشتند. اين بازيكنان با دستان خود امكانات تمريني ساختند تا پيشرفت كنند اين بازيكنان بدون كوچكترين توجه از سوي اداره ورزش و حوانان و هيئت انجمن هاي ورزشي براي خود انگيزه ساختند.


جاي سوال اينجاست كه چرا اداره ورزش و جوانان و هيئت انجمنهاي ورزشي حاظر به همكاري نشدند و اين تيم با ١١ ملي پوش و با استعداد و عنوان دار از ليگ يك محروم شدند.


اداره كل بعنوان متولي ورزش استان مي‌باشد چرا متولي ورزش كه كار توسعه ورزش را در استان دارد هيچ عكس‌العملي در قبال ملي پوشان و كساني كه براي اين استان افتخار آفريني كرده اند انجام نداند ولي اين بازيكنان در حالي كه ساير تيم هاي استانهاي خواهان آنها بودند و حتي پيشنهاد دادن تيم به نام خراسان با تمام هزينه ها داده بودند حاظر به شركت در مسابقات نشدند و ارق به استان را به مسئولين نشان دادند ولي اين دلسوزي در ورزش استان مفهوم و خواهاني دارد؟ كسي درد اين ورزشکاران را مي‌داند؟ چرا بايد هيئت مديره اي در يك باشگاه مردمي انتخاب شود كه شرط دادن رضايت را شركت در تيمي هاي خارج از استان ذكر كرده‌اند!  راستي اين آقايان هيئت مديره واقعا به فكر ورزش استان هستند؟ و معني ورزش و رقابت ورزشي را درك مي كنند؟ يا مثل تيم فوتبالي كه نابود شد اين تيم را هم نابود خواهند كرد.






نظـــرات شمـــا