کد خبر: 22252
تاریخ انتشار: یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:20   24 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در انتخایات هیئت بدنسازی استان بوشهر روح‌الله نصرتی با 10 رای از مجموع 17 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر انتخاب و معرفی شد.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این مجمع گفت: بیش از ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در ۱۲ هزار باشگاه ورزشی در سطح کشور در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند.

ناصر پورعلی‌فرد با تاکید بر تجهیز باشگاه‌های بدنسازی به امکانات و وسائل مورد نیاز ورزشکاران، مهم‌ترین دغدغه‌های این فدراسیون را ساخت سالن ، تجهیز باشگاه‌های ورزشی و تحقق مطالبات ورزشکاران عنوان کرد.

وی جایگاه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور را در جهان برتر دانست و اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران، در بین 78 فدراسیون جهانی این رشته جایگاه برتر کسب کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به برگزاری مسابقات بین‌المللی و حضور ورزشکاران ایران در این مسابقه پرداخت و بیان کرد: درمسابقات جهانی اسپانیا ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام ایران قهرمان شدند.

پورعلی‌فرد از فعالیت 200هزار ورزشکار در رشته پرورش اندام در استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: بیش از 200 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته بدنسازی و پرورش اندام در استان‌ها فعالیت می‌کنند که استان بوشهر در این عرصه جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید بر حمایت از باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام افزود: 12 هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام هم اینک در کشور وجود دارد که برای تجهیز آنها نیاز به حمایت مسئولان در رفع مشکلات آنها دارد.






نظـــرات شمـــا